Beste mensen,
Ten eerste sry voor de lange titel, ik weet niet goed hoe het te verwoorden.
Ik stuit op een probleempje met het opstellen van een formulier in frontpage.

Probleemstelling:
Te zien in de bijlage is dat er 5 aanvinkmogelijkheden zijn voor elke kabelleverancier
Jmmr genoeg gebruikt elke kabelfabrikant zijn eigen kabelcoderingen die voor menig mens onbegrijpbaar zijn.
Voorbeeld:
Voltec :RE-2Y-(St)-Y-Q-Y-FI
Nexans: Pei-OSCR-GSWB-PVC
Dit zijn 2 indentieke kabels maar de code verschilt per fabrikant
De code beschrijft de eigenschappen van de kabel.
Ik wil graag wanneer ik Voltec aangevinkt heb:
RE als selectie item in de eerste vervolgkeuzelijst te zien krijgen
2Y als selectie item in de tweede vervolgkeuzelijst te zien krijgen
etc
Wanneer ik Nexans aangevinkt heb:
Wil ik geen RE maar Pei als selectie item in de eerste vervolgkeuzelijst te zien krijgen
Wil ik geen 2Y maar OSCR als selectie item in de tweede vervolgkeuzelijst te zien krijgen.
etc
kort samengevat ik wil dus dat de "inhoud" van de vervolgkeuzelijst zich automatisch aanpast afhankelijk van het aangevinkte item.
Sry als dit allemaal heel onduidelijk over komt, ik zal me best doen het duidelijker uit te leggen als het niet begrpen word.
Wanneer dit probleem verholpen is , wil ik in het vervolg een uitvoerveld maken waarin alle eigenschappen van de kabel in naar voren komen
Hoop snel op een reactie
Groetjes john
Ten eerste sry voor de lange titel, ik weet niet goed hoe het te verwoorden.
Ik stuit op een probleempje met het opstellen van een formulier in frontpage.

Probleemstelling:
Te zien in de bijlage is dat er 5 aanvinkmogelijkheden zijn voor elke kabelleverancier
Jmmr genoeg gebruikt elke kabelfabrikant zijn eigen kabelcoderingen die voor menig mens onbegrijpbaar zijn.
Voorbeeld:
Voltec :RE-2Y-(St)-Y-Q-Y-FI
Nexans: Pei-OSCR-GSWB-PVC
Dit zijn 2 indentieke kabels maar de code verschilt per fabrikant
De code beschrijft de eigenschappen van de kabel.
Ik wil graag wanneer ik Voltec aangevinkt heb:
RE als selectie item in de eerste vervolgkeuzelijst te zien krijgen
2Y als selectie item in de tweede vervolgkeuzelijst te zien krijgen
etc
Wanneer ik Nexans aangevinkt heb:
Wil ik geen RE maar Pei als selectie item in de eerste vervolgkeuzelijst te zien krijgen
Wil ik geen 2Y maar OSCR als selectie item in de tweede vervolgkeuzelijst te zien krijgen.
etc
kort samengevat ik wil dus dat de "inhoud" van de vervolgkeuzelijst zich automatisch aanpast afhankelijk van het aangevinkte item.
Sry als dit allemaal heel onduidelijk over komt, ik zal me best doen het duidelijker uit te leggen als het niet begrpen word.
Wanneer dit probleem verholpen is , wil ik in het vervolg een uitvoerveld maken waarin alle eigenschappen van de kabel in naar voren komen
Hoop snel op een reactie
Groetjes john