Hoe kan ik de melding van het blokeren van bestanden via Messenger uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hey luitjes

FF een vraagje van mij tussen door :)

Weet mischien ook iemand hoe je de beveiligings waarschuwing kunt uitzetten als je bestanden ontvangt van een contactpersoon? Krijg zelf namelijk steeds de melding dat het bestand geblokeerd... Als ik dan de hulp in roep van windows, dan zegt die : Om de blokering opteheffen ga dan naar Start/deze computer en klick met de rechter muisknop op het desbetreffende bestand kies daarna eigenschappen en hef de blockering op... Maar zodra ik op OK klick in het waarschuwings venster, kan ik nergens en dan ook nergens het bestand weer vinden... dus hoe had windows dat dan ged8?? :8-0:

Kan iemand mij helpen??

Greetings

Ricky :cool:

Maar zodra ik op OK klick in het waarschuwings venster, kan ik nergens en dan ook nergens het bestand weer vinden... dus hoe had windows dat dan ged8?

EERST deblokkeren, dan pas openen.
Anders verwijdert Windows het bestand.

NIET uit te schakelen deze functie.

Fijn he :mad:.

Zekers dat dat fijn is... Maar waar kan ik dat dan vinden dat deblokeren... Want erstaat heel veel info... maar geen deblokeren of zo :rolleyes:

Groetjes Ricky :cool:

Geplaatst door BOBO Ricky NL
Zekers dat dat fijn is... Maar waar kan ik dat dan vinden dat deblokeren... Want erstaat heel veel info... maar geen deblokeren of zo :rolleyes:

Groetjes Ricky :cool:

Als je een bestand hebt ontvangen, rechtsklikken, eigenschappen, 1e tabblad onderaan.

Zie niks vrind

Haha, kan allemaal best zijn wat je zegt maar op mijn eerste tabblad staat dat niet hoor... staat alleen dat ik kan aanvinken van: Alleen lezen en verborgen... verder niks... :confused:

En snap ook niks van die rare bijlagen hier... is de 2e keer dat ik het probeer...

Re: Zie niks vrind

Haha, kan allemaal best zijn wat je zegt maar op mijn eerste tabblad staat dat niet hoor... staat alleen dat ik kan aanvinken van: Alleen lezen en verborgen... verder niks... :confused:

En snap ook niks van die rare bijlagen hier... is de 2e keer dat ik het probeer...

Dat staat er alleen de eerste keer dat je de gegevens opvraagt en lang niet bij alle bestanden.

dus moet eigenlijk gewoon van die stomme blauwe balk als je het bestand hebt ontvangen in messenger af blijven?? :8-0:

Want dan geeft ie die melding niet ;)

Maar blijft vaag.... Waarom die slimme Bill dat nu weer bed8 heeft...

Petje af voor MicroSoft....

Maar toch bedankt voor de moeite PC fijn dat je zo snel gereageerd hebt.... :thumb:

Greetings

Ricky :cool:

IK heb er ook ff meegesukkeld, volgens mij is het een truc van Microsoft om de verspreiding van mp3's en andere bestanden tegen te gaan.

Geplaatst door Mercutio
IK heb er ook ff meegesukkeld, volgens mij is het een truc van Microsoft om de verspreiding van mp3's en andere bestanden tegen te gaan.
Dat is het zeker niet.

Dit is erin gemaakt omdat er nogal wat virussen werden verspreid via MSN Messenger.

Geplaatst door Mercutio

Veel bestanden werden klakkeloos aangeklikt door argeloze gebruikers. De waarschuwing werd vaak uitgeschakeld en voor je het wist liep het virus al rond.

Het filteren van MP3's kan soms wel irritant ogen maar is gedaan voor je eigen beveiliging.

Tnxs PC en de rest voor jullie uitleg... Maar vindt het wel banaal dat Microsoft dat dan zo doet... Want als ik namelijk de file zoek staat ie ook al op de computer... Dus ben je dan al eigenlijk niet te laat?? :rolleyes:

Maar goed... Toch bedankt mensen....:thumb:

Tnxs PC en de rest voor jullie uitleg... Maar vindt het wel banaal dat Microsoft dat dan zo doet... Want als ik namelijk de file zoek staat ie ook al op de computer... Dus ben je dan al eigenlijk niet te laat?? :rolleyes:

Hoe bedoel je? Het bestand is immers nog niet uitgevoerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan