Hoe kan ik de spellen openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

molifantje

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Als ik een spel gedownload heb, sla ik dat op in de map "opgeslagen spellen". Met het WINRAR programma pak ik ze uit, maar hoe kan ik ze dan openen? Met welk programma??:confused:

Dat ligt eraan welke bestanden je overhoudt als je de boel hebt uitgepakt.

Voor een image bestand als .iso of .bin gebruik je bijvoorbeeld Deamon tools, daarmee maak je een virtuele cd/dvd speler aan en kan je vanaf die virtuele cd/dvd instaleren.

Heb je een heleboel bestanden na het uitpakken zoals mappen en losse bestanden, dan kan je deze waarschijnlijk gewoon branden en dan vanaf die cd/dvd installeren.

Maar geef even wat meer informatie, want ik ben nu aan het gokken. Wat voor bestanden heb je als je de boel hebt uitgepakt?

nds? Als in voor de nintendo ds?

Kan je misschien even een screenshot plaatsen van de bestanden? En let daabij wel even op dat er geen informatie over de downloadlokatie bij staat. Dat mag namelijk niet op dit forum.

ja ook voor de nintendo ds lite, maar ook voor op de computer:confused:
Wat bedoel je met dat screenshot?

nee ok, dan weet ik genoeg. Voor de DS dus.

Dan heb je een emulator nodig, die kan je googlelen door te zoeken op nds emulator.

Maar niet alle spellen voor de ds kunnen gespeelt worden met de emulator. Van wat ik tot nu toe heb gezien lukt dit maar bij een aantal spellen per verschillende emulator.

is het de bedoeling om ze te testen voor je ze op de ds zet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan