Hoe kan ik de volgende website bouwen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankUnderwood

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2015
Ik heb mij geregistreerd voor een aantal affiliate programma's en ik vraag mij af hoe ik een website als Allkeyshop.com kan bouwen, het liefst via Wordpress (theme e.d.)? Het lijkt mij sterk dat alle input handmatig is ingevoerd. Dat zou namelijk enorm lang duren. Kan iemand mij hierbij helpen?

Als je niet wilt typen dan zul je een bron voor je informatie moeten hebben. Dat kan nogal verschillen per leverancier en ook de manier waarop je de koppeling naar die informatie legt verschilt enorm. Voor veel electronica is icecat.biz een hele goede opzet voor het vullen van je site. Nadeel is dat je site geen unieke teksten bevat en dus een minder hoge SEO score haalt dan een site met eigen teksten.

Iets als dit opzetten in Wordpress is niet zinvol. Wordpress is niet gebouwd om webwinkels te bouwen met meer dan (pak 'm beet) 100 artikelen. Daarboven zul je iets anders moeten nemen, want online klanten wachten echt niet op het laden van jouw pagina.

Als je niet wilt typen dan zul je een bron voor je informatie moeten hebben. Dat kan nogal verschillen per leverancier en ook de manier waarop je de koppeling naar die informatie legt verschilt enorm. Voor veel electronica is icecat.biz een hele goede opzet voor het vullen van je site. Nadeel is dat je site geen unieke teksten bevat en dus een minder hoge SEO score haalt dan een site met eigen teksten.

Iets als dit opzetten in Wordpress is niet zinvol. Wordpress is niet gebouwd om webwinkels te bouwen met meer dan (pak 'm beet) 100 artikelen. Daarboven zul je iets anders moeten nemen, want online klanten wachten echt niet op het laden van jouw pagina.

Heb je alternatieven en advies hoe het dan het beste zou zijn om dit soort websites (affiliate) te maken?

Voor mij nog helemaal niet duidelijk. De site die je geeft heeft niks met affiliate te maken, maar is meer een prijsvergelijkingssite. Daarnaast. Als jij affiliate bent van een aantal producten/merken dan kan de aanbieder je ook vertellen hoe je aan de productinformatie kan komen. Dus ik vraag me even af waar je nu precies tegen aan loopt. Als we dat duidelijk hebben kunnen we je ook gericht advies geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan