Hoe kan ik dit programma programeren (Netbeans 6.7.1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerdiee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
Hoi,
Ik heb een probleem.
Moet een programma programeren maar ik weet niet hoe ik dit kan doen. Kan iemand mij helpen.
Heb alleen nog maar uitleg gehad over de 3 loops (for, while en do while), array's en scanners.
Geef maar antwoord als je netbeans kent en voor mij naar het programma wil kijken.
Zal het programma dan sturen want hij is wat groot voor hier te posten
Alvast bedankt
Sjoerd

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik heb een probleem.
Moet een programma programeren maar ik weet niet hoe ik dit kan doen. Kan iemand mij helpen.
Heb alleen nog maar uitleg gehad over de 3 loops (for, while en do while), array's en scanners.
Geef maar antwoord als je netbeans kent en voor mij naar het programma wil kijken.
Alvast bedankt
Sjoerd

Hoi,
Ik heb een probleem.
Alvast bedankt
Sjoerd

Hoi Sjoerd,

als je meer wilt wete is dit een goeie plek om eens te kijken
http://www.gratis-studie.nl/09_Java/09_Java_index.htm

Gr H

Ik wil er wel eens naar kijken, stuur maar door en ik bekijk het als ik eens tijd heb.

He sjoerd, ook al kan je het programma niet posten. Wel zou handig zijn als je kunt vertellen waar het over gaat en wat er allemaal in moet komen, dat zou helpen bij de keuze (of "iemand" kan helpen).

Als het tenminste nog nodig is want ik zie dat je dit hebt gepost op 19 sept.

M.v.g.
NewbProg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan