Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Ja, raar vraagje, maar moet het even weten!

Is het mogelijk om te zorgen dat een afbeelding in Windows Vieuwer alleen de afbeelding laat zien en niet de rest in full screen?

dat is toch gewoon F11 indrukken wanneer het plaatje is geopend
:confused:

dat is toch gewoon F11 indrukken wanneer het plaatje is geopend
:confused:

Nope dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde:

Je hebt een afbeelding voor een bedrijfskaartje, die is iets van 115 bij 100 pixels. Je beeldscherm is 1072 bij 768 pixels...Hoe kan ik zorgen dat als ik dus volledig scherm in die Windows Viewer neem, dat er dus niks omheen is.

kun jij die vraag ook beter formuleren want ik heb em 12 keer zorgvuldig doorgelezen maar snap nog niet goed wat je nou bedoelt met niks eromheen :confused: nu klinkt mijn vraag ook al zo raar

of stuur het plaatje met een pijl naar wat je bedoelt screen-shot kan ook

Laatst bewerkt:
kun jij die vraag ook beter formuleren want ik heb em 12 keer zorgvuldig doorgelezen maar snap nog niet goed wat je nou bedoelt met niks eromheen :confused: nu klinkt mijn vraag ook al zo raar

of stuur het plaatje met een pijl naar wat je bedoelt screen-shot kan ook

Ja het is ook lastig uit te leggen...(Door die rot scholen van vandaag krikt mijn ABN erg achteruit.)

Maar goed.

Ik moet dus, in Windows Viewer, de zijkanten (je weet wel die grijze gedeelten die naast een afbeelding staan weg krijgen, in de vorm van ze mogen gewoon niet zichtbaar zijn in groot formaat. Volgens mij is dat niet mogelijk, maar goed, volgens m'n baas wel dus.

Zie afbeelding!

Bijlagen

• 1.GIF
    1.GIF
    37 KB · Weergaven: 34
Inzoomen met het vergrootglas met de +.

En als het permanent weg moet met een foto editor bijsnijden (crop).

Ron

Nog even een aanvulling. Als je een screendump maakt met Alt+PrintScreen dan krijg alleen het actieve window in de dump en niet het hele bureaublad

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan