Hoe kan ik diverse contacten weer terug krijgen in Gmai.com? (webmail)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik gebruik al een lange tijd Gmail.com als e-mail adres alleen via webmail waar ik tevreden mee was, maar sinds de verandering gaan een hoop zaken mis omdat ik wat fout doe, maar ook gewoon niet kan vinden.


Probleem 1:

Links staan diverse mappen, ook die ik heb aangemaakt.

Daaronder heb je een Gmail.com chat voor enkel Gmail.com gebruikers.

Daaronder stonden diverse e-mail adressen die ik meen door een fout (weet niet welke) zijn verdwenen, maar hoe krijg ik die lijst weer terug?


Probleem 2:

Waar kan ik mijn volledige contactenlijst vinden, want die ben ik sinds het nieuwe uiterlijk kwijt.


Probleem 3:

Bij het versturen van een e-mail bericht, komen er diverse suggestie e-mail adressen tijdens het typen naar voren, soms zit daar een fout e-mail adres tussen, of een adres dat niet meer in gebruik is, hoe kan ik dat verwijderen om zo een lading verkeerde en niet meer in gebruik zijnde e-mail adressen te verwijderen?


Probleem 4:

Bestaat er ook een klantenservice van Gmail, zo ja, welk adres is dat? Of is het enkel mogelijk om via een invulveld naar Gmail.com te reageren om een vraag te stellen?


Iets anders:

Ik vond de oude Gmail.com makkelijker, ben steeds terug gestapt, maar het kan inmiddels al een tijdje niet meer.
 
Bedankt voor de link, maar ik krijg nog steeds niet mijn lijstje met e-mail adressen terug dat onder het chatlijstje van personen staat.

Kan iemand mij helpen hoe ik die lijst terug kan krijgen?

Ik heb denk ik iets fout aangeklikt, geen idee wat, sinds dien zijn al die e-mail adressen weg waar ze normaal zichtbaar zouden moeten zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan