hoe kan ik draadloos internetten met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

asbas

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Goedemorgen,

Mijn man moet binnenkort opgenomen worden in het zieknehuis en wil daarom zijn laptop meenemen. Alleen we kunnen met dat ding niet internetten.

Mijn vraag is wat hebben we hier voor nodig om dat te kunnen.

Thuis hebben we ADSL (modem Speedtouch). Is het zo dat als we hier thuis draadloos internet aanschaffen, we dan ook onderweg kunnen internetten :o

Hopelijk kan iemand ons wat info geven.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Asbas

Thuis hebben we ADSL (modem Speedtouch). Is het zo dat als we hier thuis draadloos internet aanschaffen, we dan ook onderweg kunnen internetten

Nee, dat gaat niet lukken.....

Wil je overal in het land gebruik kunnen maken van internet, dan zul je een "mobiel" internet abonnement moeten nemen,,, bijvoorbeeld van Vodafone (vanaf zo'n € 19,95 p/m)

Er zijn al ziekenhuizen die een "hotspot" hebben waarmee patienten, na aanvraag van een "wachtwoord" (en meestal betaling), vanaf hun bed kunnen internetten....

Andere ziekenhuizen zijn erg streng (en/of slecht geinformeerd) en verbieden elk gebruik van "zendapparatuur" zoals mobieltjes en draadloze internet apparaten (het zou de apparatuur kunnen beinvloeden.....) Informeer dus eerst even bij het ziekenhuis naar hun beleid voordat je (nodeloos) kosten maakt....

Ok dat is duidelijk.

Ga het eerst maar navragen bij het ziekenhuis.

Bedankt voor je reactie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan