hoe kan ik draadloos printen met min laptop zonder een netwerk en vaste pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulderuiter31

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
ik heb sinds kort een laptop en dus mijn vaste pc weg gedaan . en heb een draadloze internet verbinding(geen netwerk)en heb geen idee hoe ik draadloos kan printen???

ik heb sinds kort een laptop en dus mijn vaste pc weg gedaan . en heb een draadloze internet verbinding(geen netwerk)en heb geen idee hoe ik draadloos kan printen???

Draadloos printen kan d.m.v een netwerk (LAN of WiFi) printer of d.m.v. de installatie van een Wireless Network Printer Server tussen PC en een gewone printer, b.v. deze

Grtz.

Laatst bewerkt:
Da's lastig... je hebt dus geen router, maar je haalt he internet-signaal direct uit de lucht, begrijp ik dat goed? Je hebt dus zo'n soort van "internet-everywhere" verbinding...

Het hangt natuurlijk ook een beetje af van de mogelijkheden van je printer, maar...

je zou je toevlucht kunnen zoeken in een (universele) draadloze USB-oplossing. Daar zijn tegenwoordig hele mooie systeempjes voor, die nog iets verder gaan dat de oplossing van FunZip. Maar... het is een vrij nieuw verschijnsel, dus de hardware is nog niet zodanig ingeburgerd dat het overal te koop is. Je bent al snel veroordeeld tot import uit de USA of Azie. Bovendien zijn de prijzen ook (nog) niet echt heel erg aantrekkelijk... je betaalt toch al snel zo'n 130 USDollar, dus ongeveer € 100,-

maar goed... kijk voor de aardigheid eens HIER voor wat info.

Laatst bewerkt:
bedankt

bedankt allemaal ik denk dat ik van hieruit wel verder kan
klopt het dat je tegen woordig ook printerkits heb met een bluetooth usb dit is volgens mij ook een oplossing, toch??

Ja, die zijn er. Maar die komen met een lijst met printers die dan zouden werken. Ik heb slechte ervaringen met printers die niet in de lijst stonden...

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan