Hoe kan ik dubbelzijdige documenten scannen met éénzijdige feeder Brother MFC-J4420DW

Status
Niet open voor verdere reacties.

0Anje0

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2011
Ik heb een brother MFC-J4420DW printer/scanner. Deze scanner heeft geen feeder voor dubbelzijdig scannen. Ik wil een stapel dubbelzijdig bedrukte A4tjes scannen. Is er een programma dat de pagina’s op de juiste volgorde kan samenvoegen, als ik de stapel twee keer door de scanner haal?
Bij de brother printer zit Control Center 4 software, maar daar heb ik de functionaliteit niet in kunnen vinden.

Kijk eens hier
Ik neem aan dat als de stapel gescand is (aan 1 kant) dat de software vanzelf met de melding komt dat je de documenten nog een keer in de ADF moet doen etc.

PS: Jouw apparaat kan (vlgs. de specificaties) max. 20 pagina's aan in de ADF.

Tijs.

Tijs, bedankt voor je reactie. Ik had daar ook al naar gezocht, maar ik zie het selectievakje Tweezijdig scannen nergens! Daarom ging ik er van uit dat je deze optie alleen krijgt als je apparaat een functie voor tweezijdig scannen heeft. Maar misschien kijk ik niet goed? (bij geavanceerd staat het ook niet)
Knipsel.JPG

Het is een geavanceerde scan, dus kijk wat je (extra) kunt kiezen als je klikt op de knop "Geavanceerde inst." in datzelfde venster wat je laat zien in je schermafdruk.

Tijs.

Nee helaas, de geavanceerde instellingen zijn niet zo geavanceerd:
Knipsel.JPG

In deze link staat Continu scannen uit (in jouw schermafdruk staat die bij jou aan). Mogelijk brengt dat Tweezijdig scannen in beeld, net zoals op die link?

Tijs.

Ik hou het topic nog even open, want ik ben nog steeds op zoek naar een minder omslachtige methode.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan