Hoe kan ik een betaalsysteem op mijn site maken voor een Minecraft server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterjbruins000

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Hallo,

Ik heb een Minecraft-server (een spel dat werkt met Java), en door te betalen kun je daar op extra functies krijgen.
Nu heb ik simpel een betaal knop van PayPal op mijn site, en als iemand heeft betaald krijg ik een mail en moet ik handmatig een commando uitvoeren bij de server.

Dit kan natuurlijk heel lang duren totdat degene die betaald heeft dus krijgt waar hij voor heeft betaald, vooral als ik niet thuis ben.

Nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat (bijvoorbeeld) een betaling via PayPal automatisch in een database wordt gezet, en dat een Java-plugin in de server die database afleest en dat het dus allemaal automatisch gaat.

Het zal wel vaag uitgelegd zijn, maar ik heb hier helemaal geen verstand van, het enige dat ik weet is dat dit swiezo mogelijk is (ik heb het werkend bij andere gezien) en dat ik hiervoor waarschijnlijk een MySQL database moet gebruiken.

De nodige informatie is de naam van degene die betaald heeft (dat heeft diegene als het goed is bij de extra beschrijving bij PayPal ingevuld) en een cijfer, bijvoorbeeld 1 voor een betaling van 5 euro, 2 voor 7 euro 50 enz.
Een Java-plugin moet dat dan weer omzetten naar het commando dat moet worden uitgevoerd in de server.

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen...

Mvg, Peter

Beste Peterjbruins000,

Ik heb voor je op internet gezocht en heb het volgende gevonden: http://buycraft.net/

Ik heb hier GEEN ervaring mee, maar verwacht dat het doet wat jij wilt.

mvg

jopi328

@Jerr2206: Jouw vraag verwijderd uit dit topic. Het is niet toegestaan jouw vraag in een topic van een ander te plaatsen. Tevens heb je zelf al een topic lopen over je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan