Hoe kan ik een cdrw gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparkle

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo allemaal,

Ik wil graag foto's opslaan op een cdrw. Maar omdat er telkens weer andere foto's bij komen vindt ik het jammer om voor 10 extra foto's een nieuwe cdr te gaan gebruiken. Dus daarom wil ik deze op een cdrw zetten. Maar hoe moet ik dit doen. Want als ik een cdrw brand en er daarna probeer iets op te zetten krijg ik een melding dat ik een lege cd moet plaatsen. Ik gebruik het brand proggie van windows XP. Wie kan mij helpen?

Grtz,

Ron

Hoe windows werkt weet ik niet want ik gebruik alleen NERO, maar als je een cd brandt dan kun je kiezen voor de optie afsluiten of niet afsluiten
Als je niet afsluit en dus kiest voor een multisessie dan kun je er daarna weer meerdere dingen bijzetten.
Sluit je de cd af dan kan dat niet meer.

Let wel LAs je bijv. eem muziek cd niet afsluit dan speelt hij wel af in de pc maar niet op een stand alone cdplayer.

Een cdrw moet je eerst formateren in nero. Dat is in 'nero express' te vinden in het uitklap-menuutje onderaan. Na formateren kun je hem gebruiken (zo vaak als je wilt zeg maar).

Echter is er ook de mogelijkheid (wil je het voor altijd opslaan) om op een gewone cdr elke keer bij te branden. Is ie dan nog niet vol dan kun je er later foto's zo bijzetten. Net zo lang tot ie vol is. Dat gaat zoals martin van de mortel hierboven uitlegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan