Hoe kan ik een eigen Outlook maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik heb een CD-rommetje met daarop Word, Excel en ook wel Outlook. Maar ik heb echt geen idee hoe het werkt met HTTP en al die tekens. Ik weet ook niet hoe ik daar een email adres van moet maken. Wie kan mij helpen dat ik gewoon email kan ontvangen van mensen en dat ik ook weer bericht terug kan sturen via Microsoft Office Outlook. Wie kan mij hulp geven?

Welk mail adres wil je hiervoor gebruiken, een van de provider of eentje van hotmail of dergelijke?

Ik neem aan dat je niet zelf een mailserver draait en daarom je vraag verplaatst naar de juiste sectie.

Welke versie van outlook heb je? Je hebt al een mailadres?

Welk mail adres wil je hiervoor gebruiken, een van de provider of eentje van hotmail of dergelijke?

Ja ik wil er eentje van hotmail gebruiken. Maar ik vind het zo irritant dat ik steeds naar hotmail moet gaan om me mail te checken. Ik heb het al geprobeert om een mailtje te sturen naar iemand, maar het lukte niet om te verzenden. :confused: Wat moet ik doen

Extra -> accountinstellingen De rest wijst zich norrmaal vanzelf uit

Ik denk dat je hotmail niet al te oud is dus gaat het via outlook niet lukken. Daar dien je nu voor te betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan