Opgelost Hoe kan ik een speciale/personal map item toevoegen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Onder Aanpassen staan de standaard aanwezige opties voor optimaliseren. Documenten, Afbeeldingen, Muziek en Video's. Een instelling voor e-mails zou wenselijk zijn. Hoe voeg ik die toe?

Onderdeel toevoegen.jpg

In een blog dat ik las werd gezegd dat het behoorlijk ingewikkeld is. Niet eens zo zeer het maken, maar wel het toevoegen aan de lijst met de bestaande opties. Maar er werd ook verwezen naar een programma dat het zou kunnen. Dus wellicht is dat wat?

Geen idee hoe. Maar ik wilde hier toch even reageren. Bij ons vorige topic beweerde je nog dat je zo min mogelijk aan Windows aanpast. En nu zie ik weer deze vraag. :)

Dat zie ik niet als aanpassing maar als aanvulling. Ik vind het gewoon dom dat dit niet in Windows zelf zit. Er zijn gezien de berichten op internet tig mensen die dit sneller en gemakkelijker willen instellen. De beperking van het aantal FolderTypes is belachelijk aangezien ik nu lees dat er veel meer aanwezig zijn. Waarom voegt MS deze dan niet toe aan dat menu.

Dat programma van OctaFish zal 100% goed zijn en is de bedoeling. Echter het is voor mij te uitgebreid en te ver doorontwikkeld. Er zijn tig instellingen te doen. Zeer uitgebreide handleiding.
Met heel veel geduld, moeite en tijd zal het mij lukken, maar gaat er dan iets niet goed dan zal het weer veel tijd kosten om de oorzaak te vinden en te herstellen. En morgen ben ik weer vergeten hoe en wat.

Bedankt voor de hulp.👍

Terug
Bovenaan Onderaan