Hoe kan ik een win 7 cd branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alimangal

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Hallo,

ik heb vandaag een laptop gekocht met win 7 daarop.
maar op laptop zijn te veel software geinstalleerd die ik´niet nodig heb.
BV: test versie's enz. en er is een partitie van 580 Gb daar wil ik ook twee partitie van maken.
het probleem is dat ik geen win 7 installatie cd en driver cd heb gekregen. hoe kan ik nu een installatie cd maken van mijn laptop. wat gebeurt als ik win opnieuwe installeren en de drivers niet functioneren?
kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,

Hallo,

De test versies kun je gewoon verwijderen via het configuratiecentrum.
Ik hoor wel vaker dat mensen geen CD/DVD mee krijgen van hun besturingssysteem. Je kan natuurlijk Windows 7 downloaden of een DVD kopieëren van een kennis.

Hier is niks illegaals aan!
Jij betaald in de winkel voor een losse Windows 7 DVD niet voor de DVD maar de code die er bij zit.

Zolang jij de code gebruikt die bij jou laptop zit dan is er niks aan de hand.

Windows 7 doet het goed met drivers.
Bij mijn eigen laptop hoef ik niet specefiek extra drivers te installeren. Alhoewel ik dit altijd wel doe bij de videokaart en me draadloos netwerk. Dan werkt alles toch net ietsje beter.

Of je vraagt de fabrikant van je laptop even om een win7 DVD op te sturen!

Tevens zit er meestel een optie om een systeem herstel uit te voeren, hierbij installeert het systeem de windows opnieuw. Als het goed is kan je hierbij ook nieuwe partities aangeven.

Bedank van je reacties,
weet iemand misschien de optie van systeem herstel, of is het mogelijk dat ik de win 7 van microsoft site downloaden?
ik gebruik naturijk mijn eigen serial nr.

:p

Dat zit meestal al ingebakken in de (fabrikant) software, kijk onder de naam van het fabrikant naar systeem herstel oid.

Heb ik gevonden onder Acer Back up manager

Bedank van je reacties.

Op site windows is windws 7 gewoon gratis te downloaden!
dus als je registaratiekey legaal hebt (eigenschapen deze computer) staat cd key
kun je die gebruiken om te herinstaleren
anders is er ook een illegale weg

ik heb op win.com naar win 7 gezocht maar nergens gevonden.
alleen maar Windows 7 Upgrade.

kan je mischien een link toevoegen?

bedank van je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan