hoe kan ik email in word zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Berichten
102
Hoi mensen,

Ik heb een worddocument op een externe schijf staan. Als ik dit open in word dan verschijnt het document (ik denk als bewerkbaar plaatje) in een emailbeeld. Nadat ik het wil gaan converteren zegt microsoft de bekende tekst, er is een fout opgetreden bla bla en zal het document herstellen. Dit zie je dan gebeuren dmv een converteer schermpje en vervolgens komt het bekende schermpje van microsoft fout rapport verzenden of niet. Zeg ik nee dan sluit word helemaal af, zef ik ja dan kan ik er wat in typen maar dit is en blijft een vreemde opmaak. Eeen soort van plaatje.......??? Wie kent dit probleem en heft hiervoor de oplossing...

dank je wel alvast,,

greetingzzzz Puck
 
ja dat heb ik geprobeerd maar dat lukt niet, ik kopieer het document en dan plakken. dit werkt niet, moet je het dan echt gaan knippen??

nog meer ideeën......sta er helemaal open voor
 
- Mail openen
- toets combinatie <ctrl> en <A> (alles selekteren)
- toets combinatie <ctrl> en <C> (copieëren)
- word document openen.
- toets combinatie <ctrl> en <V> (plakken)

werkt echt wel ! :D
 
Laatst bewerkt:
je bedoelt vanuit mail naar word, okay maar ik open word, het bestand wat ik open staat dan in emailopmaak, probeer wat te wijzigen en vervolgens krijg ik die microsoftmeldingen van v]probeer document te herstellen etc etc. dan zie ik de tekst en fotoos maar niet zoals het moet. het is dan een soort plaatje....ik begrijp echt niet hoe dit kan en het is vrij ernstig want het is een document wat ik echt niet mag kwijtraken....pffffff.....en ik moet er verder aanvullingen in verwerken

moet ik anders proberen dit document op mijn bureaublad te zetten(kopie) en dit dan knippen en plakken in word?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan