Hoe Kan Ik Er Achter Komen Wie Mij Anoniem Belt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gladif

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Hoi,

Ik word reeds steeds anoniem gebeld door een anonieme beller. Ik wil graag weten wie deze boerenpummel nou is? Hoe kan ik daar achter komen?

G

Niet.

Je kunt de overlast wel proberen te doen laten stoppen middels je provider. Een belletje of briefje met de klacht doet een provider veelal besluiten de overlastveroorzaker te benaderen met het verzoek daarmee te stoppen.

Kortom, je provider gaat jou dus niet vertellen wie het is, maar benadert de overlastveroorzaker met het verzoek daarmee te stoppen.

Providers nemen een dergelijke klacht alleen serieus als je kan aantonen dat er sprake is van structurele en ernstige overlast.

Oftwel, de anonieme beller belt niet voor niets anoniem, en daar valt dus ook niet achter te komen :).

Als je nog niet van die telefoontjes beantwoord heb, neem eens op :)

Je wordt anoniem gebeld, maar je hoor niets als je opneemt zekerr?

Wat ook kan is dat je nummer in het bestand van een callcenter staat (van een verzekeringsmaatschappij ofzo). Die maken vaak gebruik van belcomputers, die nummers bellen uit een lijst. Die computer verbindt gebelde persoon pas door met een callcenter-medewerker, op het moment dat jij hebt opgenomen. Daar kan dus wat tijd tussen zitten.
Probeer de eerstvolgende keer gewoon eens even 30 seconden te wachten, voordat je weer ophangt. Grote kans dat je dan opeens WEL iemand aan de telefoon hebt, en dan kan je ze meteen eens aan de tand voelen waarom ze het nodig vinden jou lastig te vallen met telefoon-terreur.

Ik wordt sinds gisteren praktisch PER UUR door een "prive Nummer" gebeld.
Kan alleen niet opnemen, want na twee keer overgaan word er opgehangen en als ik snel genoeg ben wordt er nog steeds opgehangen.

Ik vind dit uitermate irritant en wil weten hoe ik dit kan stoppen.

[EDIT]
Mijn excuses voor het ophalen van een zeer oud bericht.

GTX2GvO graag even een nieuwe vraag stellen voor je probleem. Omdat het al een ouder topic is, zoals je zelf ook aangeeft, gaat dit topic dan ook op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan