Hoe kan ik favorieten maken in Facebook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesN

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2013
Berichten
16
Ik wil bepaalde personen op Facebook in mijn Favorietenlijst zetten, zonder dat anderen dat kunnen zien. Maar ik zie geen geschiedenis van de Facebook-pagina's die ik heb bezocht.

De help-pagina's van Facebook zeggen daarover het volgende:
................
Vraag: Hoe voeg ik een app, groep of pagina toe aan mijn favorieten zodat deze in de kolom aan de linkerkant van mijn startpagina blijft staan?

Antwoord: Bladwijzers worden automatisch gemaakt en de volgorde hangt af van wanneer je een app, groep of pagina het laatst hebt gebruikt. Je kunt bladwijzers aan je favorieten toevoegen, zodat je ze snel kunt openen.

Je voegt als volgt een app, groep of pagina aan de favorietenlijst op je startpagina toe:
Plaats de muisaanwijzer op een app, groep of pagina in de kolom aan de linkerkant en klik op links ervan. Als je het onderdeel dat je wilt toevoegen niet meteen ziet, klik je op de link Meer.
Selecteer Toevoegen aan Favorieten in het vervolgkeuzemenu.

https://www.facebook.com/help/232262810142682
.............

Ik zie op mijn Facebook-pagina links wel een kolom, en daarin staan als categoriën: Favorieten, Pagina's, Apps en Vrienden. Maar daar staan niet de Facebook-pagina's op, die ik bezocht heb, ook niet als ik daar klik op 'Meer'. Er is daar dus geen geschiedenis zichtbaar.

Ook andere uitleg die ik vond op internet, gaat er vanuit, dat er in die linkerkolom een geschiedenis zichtbaar zou zijn, van de bezochte Facebook-pagina's.

Ik werk met Windows 8.0 en Firefox 24.0.

Dus hoe registreer ik mijn favorieten in Facebook? Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan