hoe kan ik free trials meerdere keren downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom op Helpmij!

Hoe bedoel je dat? Je kunt een trial toch altijd meerdere keren downloaden?

als ie expired is

ik bedoel dat als ie expired is. als je hem dan nog een keer wilt downloaden dan doet ie t niet.

Dan moet je zorgen dat dat programma ook niet meer in het register voorkomt. Met regcleaner (register cleaner) kun je alles wat met dat programma te maken heeft verwijderen.

Zorg dat je eerst een backup maakt van je register, want je kunt er ook een hoop schade mee aanrichten.

Je wilt hem dus eigenlijk 1x downloaden, maar meerdere keren installeren.

Re: als ie expired is

Geplaatst door reninkaone
ik bedoel dat als ie expired is. als je hem dan nog een keer wilt downloaden dan doet ie t niet.

Klopt, het programma laat dan iets achter in het register zodat 'onthouden' wordt dat jij geen recht meer hebt op de gratis proefperiode.

Om dit te omzeilen moet je óf proberen alles van het programma uit het register te verwijderen (maar dit zal niet altijd meevallen), óf iets illegaals moeten doen...

@buffy

En je kunt ook iets legaals doen.......
Het pakketje kopen is de enige oplossing.
Het pakket zal je toch wel aanstaan anders wil je de trail niet meerdere keren gebruiken.

Geplaatst door puppie
@buffy

En je kunt ook iets legaals doen.......
Het pakketje kopen is de enige oplossing.
Het pakket zal je toch wel aanstaan anders wil je de trail niet meerdere keren gebruiken.

Tuurlijk, je hebt volkomen gelijk.:)

oke, dan wil ik hierbij vermelden dat ik niet over een credit card beschik en dat het spel nergens in de winkel verkrijgbaar is. ik ben de hele stad afgelopen en kan hem niet vinden. ja ik zou hem graag willen kopen maar t wordt me erg moeilijk gemaakt. dus als je nog eens een slim antwoord weet te geven, vertel me dan gewoon wat ik moet weten. en voor die anderen die me wel hebben geholpen, THANX!

Laatst bewerkt:
Sommige online-winkels geven je de keuze tussen credit-cards of accept-giro zoals www.comcol.nl Over welk spel gaat het eigenlijk, misschien kunnen anderen mee zoeken.

Geef de naam van het spel eens en de makers van het spel.

cool!!thanx!! ik ben op zoek naar lemonade tycoon en pizza tycoon. volgens mij van hasbro, maar dat weet ik niet zeker.

(Pizzatycoon heb ik van Kazaa.. blijft werken :D)

Maar ja, veel speelplezier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan