Bekijk bijlage Verkoopforum.xlsx Hallo, voor een ontbijtactie voor een lagere school zou ik graag uit een adreslijst (tabblad database) telkens uit kolom A waar de personen in staan,- als ik één van de voorkomende namen invul in het volgende tabblad kolom A in de gele cel van het tabblad "chauffeur print rondrit fiche",- dat deze gegevens voor die persoon worden overgenomen in dat tabblad "chauffeur print rondrit fiche". Bedoeling is dat ik op naam van de chauffeur deze een fiche kan geven waar die overal langs moet om ontbijten uit te delen, met het aantal ontbijtzakken en telkens 1 goodiebag per adres... Ik weet dat het niet makkelijk is maar ik hoor dat er hier mensen zijn die dit zouden kunnen realiseren...Iemand vertelde mij dat het mogelijk zou zijn om middels "een knopje" inééns een opsplitsing/verdeling te bekomen per chauffeur, maar dat is een beetje vergaand denk ik...? Ik zou al heel tevreden zijn per naam door in te vullen in de cel. Kriebelt het bij iemand die dit kan,- en mij hierdoor te helpen. Ik zou alvast heel dankbaar zijn. !! Ik stuurde het bestandje mee. Er zouden in het eerste tabblad enkele honderden lijnen/adressen worden aangevuld... Vrg Filip