Hoe kan ik gespeelde levels bewaren bij herinstallatie SIMS2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,

Ik wil de SIMS2 voor mijn zoon van de PC er af halen, maar de gespeelde levels bewaren. Hoe kan ik dat doen?

groet,

Robin
:rolleyes:

Hallo,

Ik wil de SIMS2 voor mijn zoon van de PC er af halen, maar de gespeelde levels bewaren. Hoe kan ik dat doen?

groet,

Robin

nog nooit sims gedaan maar euh
ik denk bij je geinstaleerde locatie moet je bij savegames ofzo kijken
die op usb mp3 ofzo zetten

Ik kan de map "Save games"of zo niet vinden waar het spel staat geinstalleerd. Ik vermoed dat het op een plek staat die ik niet weet.
Iemand die dat wel weet svp?

groet,

Robin
:confused:

Je moet of even zoeken in de installatiemap, of in 'Mijn Documenten'. Sims2 is van EA toch? Dan zal in "Mijn Documenten' wel een map met EA Games\Sims 2... staan. Succes met zoeken.

Ik kan de map "save games" niet vinden in Mijn documenten of in de EAmap.

Weet iemand waar wel?
groet,

Ik kan de map "save games" niet vinden in Mijn documenten of in de EAmap.

Weet iemand waar wel?
groet,

Ik weet niet precies hoe ( heb het een tijd geleden gedeinstalleerd ) maar je moet niet zoeken naar een map savegame's. Zo wordt dat niet vernoemd, speur in de mappen, daarin staan weer verschillende mappen die overeenkomen met de verschillende buurten.

En als je het niet zeker weet, maak een back-up van alle mappen onder de Sims2, die onder mijn documenten staan.

Hallo,

Ik heb me gek gezocht naar de saved games, maar vind ze niet. De veriwijzing naar Mijn Documenten heb ik opgevolgd, maar daar zie ik ze ook niet.
Is er iemand die nog een idee heeft waar de Saved games kunnen zijn"?

De bijlage is een overzicht van de mappen in Sims2 onder Mijn Documenten.

groet,

robin
:confused:

Bijlagen

Als ik mij niet vergis, bevinden de save files zich in de map Neighbourhood. Maar het zekere voor het onzekere nemen is de hele map van de Sims 2 uit je screenshot te kopieren naar een andere lokatie en het spel opnieuw instaleren.
Start het spel op en als dat werkt, sluit het spel en kopieer de oude bestanden die je ergens anders hebt neergezet terug naar de Sims 2 map in mijn documenten.

Nu zou alles gewoon moeten werken. Houd er wel rekening mee dat als je uitbreidingen hebt, je deze eerst moet instaleren voor je de map terug kopieerd. De save files zijn namelijk per uitbreiding anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan