Hoe kan ik het beste een upgrade doen van 32/64bit en mijn recovery software bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco98

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2010
Beste "Helpers",

Ik heb een vraagje... Ik heb een computer van packard bell van 2 jaar oud en daar staat windows vista home basic op maar nu wil ik upgraden naar windows 7 ultimate 64 bit. Maar hoe kan ik mijn recovery software bewaren en mijn programma's overzetten zoal creator 9, en toch overstappen naar 64bit. Je kan niet overstappen van 32 naar 64 bit...

Mijn systeem is een Packard bell istart F9150
Met een pentium D 925 en 4gb geheugen ik wil dit namelijk allemaal gebruiken en het gemak van 64bit gebruiken

En hoe kan ik mijn pc weer updaten want op de packard bell site staat mijn pc er niet meer bij.

Met vriendelijke groet,

Marco

Laatst bewerkt:
[QUOTE
Je kan niet overstappen van 32 naar 64 bit...

Met een pentium 2 925 en 4gb geheugen ik wil dit namelijk allemaal gebruiken en het gemak van 64bit gebruiken

Marco[/QUOTE]

Beetje onduidelijk allemaal.
Wellicht heb je een progamma bij je startmenu om recover dvd's te maken, opdat je dat veilig stelt.
Windows 7 installeren, en de betreffende progamma's opnieuw installeren.

RE:coenraad

Sorry heb een foutje gemaakt tis en pentium D 925 Kzal et gelijk veranderen en ik wil ook de smartrestore en creator 9 weer hebben en dat zat bij de software van packard bell

[QUOTE
Je kan niet overstappen van 32 naar 64 bit...

Met een pentium 2 925 en 4gb geheugen ik wil dit namelijk allemaal gebruiken en het gemak van 64bit gebruiken

Marco

Die smartrestore goed opbergen, want als je een probleem gaat krijgen kun je daar altijd de boel weer mee herstellen.

De progamma's die je noemt, zitten die apart bij je laptop of geïntegreerd in je smartrestore dvd ?

Indien dat niet het geval is zul je een andere manier moeten zoeken, om die opnieuw binnen te krijgen, en dat is iets wat ik hier niet uit kan leggen, dat is nl. illegaal.

re

het is geintergreerd en kan je dat naar mij emailen

Laatst bewerkt:
andere vraag

weet iemand waar ik het moederbord van de siemens Esprimo Mobile v5535 kan kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan