Hoe kan ik het plaatsen van foto's makkelijker maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutcracker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Hallo,

Ik heb m'n eigen website geprobeerd te maken en dat is op zich aardig gelukt. Alleen heb ik het idee dat ik bepaalde dingen erg omslachtig doe gewoon omdat ik er niet veel ervaring mee heb. Bijvoorbeeld het plaatsen van foto's. Ik wil de foto's nu in het midden van het beeld op laten komen met rechtsboven twee knoppen voor vorige en volgende foto. Ongeveer zoals onder de kop fotoalbum Initial Qualification Training staat (www.dutcracker.com). Hiervoor heb ik nu voor elke foto een aparte htm pagina gemaakt waarbij ik de foto als achtergrond gebruik omdat ik niet weet hoe ik anders die knoppen ook op het scherm kan krijgen. Dit is allemaal erg veel werk en ik heb het gevoel dat dit makkelijker kan. Misschien dat iemand me hierbij kan helpen. Ik wil makkelijker foto's kunnen plaatsen maar nog steeds met een knop vorige/volgende rechtsboven in het scherm zoals ik nu ongeveer al heb. Alvast bedankt.

Dutcracker

Met Dreamweaver kom je al een flink eind, verder.
Volgen mij zat er een functie in photoshop dat je automatisch een foto-boek maakt, misschien is er iemand die hier wat meer verstand van heeft.

ps. mooier zou zijn dat je b.v. kleine foto's eerst ziet en daarna erop kan klikken voor een uitvergroting in een pop-up.

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan