Hoe kan ik het register terugzetten in DOS ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sensite

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2003
Berichten
14
Ik heb een crash gehad waarbij ik niet meer als administrator in kan loggen in Windows 2000. Nu wilde ik de backup van het register die ik 29 maart heb gemaakt terugzetten. Eerst heb ik voor de zekerheid weer een backup van het register gemaakt en daarna geprobeerd om de oude terug te zetten, maar dat gaat op het allerlaatst niet goed. Slechts 95% wordt terug gezet. Ook als ik weer de zojuist gemaakte backup terug wil zetten gaat dat ook maar voor 95%. Het systeem mist nu veel registerinformatie en het is dan ook zeer onstabiel.

Ik wil nu het register herstellen in DOS. Kan dat en hoe doe ik dat dan? Ik heb al veel informatie op internet gezocht, maar geen oplossing gevonden.

Kan me hier iemand helpen? Alvast bedankt!

Erwin
 
probeer in dos: scanreg of anders: scanreg.exe
dan kan je je instellingen een paar dagen terug laten zetten.
veel succes
 
Geplaatst door vanbe130
probeer in dos: scanreg of anders: scanreg.exe
dan kan je je instellingen een paar dagen terug laten zetten.
veel succes

Dat is voor in Win95/98...
 
Inloggen

Bij het inloggen krijg ik geen fouten meer. De administrator is niet bruikbaar meer, daar is door windows administrator.bak van gemaakt. Tevens is er nu een nieuwe gebruiker aangemaakt, nl. administrator.Erwin . Dit heeft Windows volgens de informatie op internet gedaan nadat de administrator niet meer bruikbaar was. Alleen zijn nu al mijn persoonlijke instellingen weg! EEn gedeelte heb ik kunnen copieeren, maar lang niet alles. En ik dacht dit dus terug te herstellen door een ouder register backup terug te zetten, maar dat liep ook al fout. Zelfs de backup van voor de restore kon ik daarna niet volledig meer terug zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan