hoe kan ik het vragen om een wachtwoord bij opstarten W-10 uitzetten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cortrans

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2009
Berichten
172
Ik heb de volgende vraag???

Waar kan ik het vragen om het wachtwoord uitzetten bij het opstarten van Windows 10??? Bij Vista en W-7 hadden wij dit ook altijd uit staan .
We willen dus dat bij het opstarten, het systeem direct door start (zoals voor Windows 10)
 
Heb een vlotte bui vandaag Anton :p

Prima toch !. De achtergrond van mijn opmerking is dat hij in een andere thread had ingebroken en ik hem geadviseerd had om zelf een nieuwe te starten met de aanvulling "Misschien tot straks" En ja jij was sneller en ik was nog elders bezig. :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je deze thread nu nog als "OPgelost" wilt markeren (recht boven) is iedereen blij . :d
 
@ Cortrans.
Als toegift. Schrijf wel ergens de gebruikersnaam en wachtwoord op, want als om een of andere reden het vinkje wordt verzet krijg je de vraag voor het inloggen weer terug. Misschien ook de procedure ergens opschrijven/printen.
 
Dank je Anton. Ik noteer gelukkig wel altijd in een speciaal beveiligd bestandje al mijn wachtwoorden:thumb:

De 1ste tip werkt inderdaad prima, de computer slaat nu het 1ste scherm over, echter loop ik nu alsnog steeds tegen een volgend inlogscherm aan.
Is dit ook ergens te omzeilen???

27yr3n7.jpg
 
Cortrans,
Ik vermoed dat het met het vinkje plaatsen en vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord invullen niet helemaal goed gegaan is. Hij zou moeten doorstarten.
 
Bij mijn eigen computer doet hij het nu goed omdat ik tevens als administrator aangemeld staat. Op die van de vrouw ben ik allee "gast". Ik kan dus niet als administrator dit veranderen. Daar werkt het dus niet. Hoe kan ik administrator worden op haar laptop???
bij gebruikersaccount kan ik geen nieuw account aanmaken of aanpassen.....
Ik kan niet op de "ja" klikken (omdat ik geen administrator ben denk ik)

jtl73o.jpg


Ik kan dus ook nergens dat wachtwoord intikken, en klik ik op "nee", tja dan ben ik weer terug bij af.......:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan