hoe kan ik instellen waar spotify bestanden opslaat op mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonbon

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Ik heb nu op mijn harde schijf honderden bestandjes ( mappen) met 1 cijfer of een letter ..... volgens mij zijn die van spottify ( en heb ik dat bij instaleren opgegeven ( D- schijf) )
Ik heb me suf gezocht hoe ik de locatie kan wijzigen maar kan dit nergens vinden

vast bedankt

mvg

Koen

Alles selecteren en knippen en plakken naar een andere locatie zou ik zeggen.
Waar staan ze momenteel opgeslagen?

Laatst bewerkt:

als het zo simpel was ....... als ik dat doe staan ze er na 10 minuten weer opnieuw ..................... bij de meeste programma's kun je ergens een locatie opgeven .... maar kan bij instellingen niets vinden

Laatst bewerkt:
Als ik het goed begrijp staan ze nu op C: en je wilt ze naar D:?
Welk besturingssysteem heb je?

nee ze staan op D en ik wil ze in een spotify map in D , windows 8.1

Volgens mij heb ik bij het instaleren dat ook zo aangegeven .... maar heb zojuist programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kreeg die optie niet meer om de locatie te wijzigen ..........

Volgens mij kun je dat gewoon aangeven in het programma zelf bij instellingen, maak een map waar ze allemaal in moeten en geef dat aan bij de instellingen van Spotify (ik heb het programma zelf niet).
Ik heb andere software waar ik gewoon kan aangeven waar de downloads moeten worden opgeslagen, zou bij spotify ook moeten kunnen dacht ik.

Laatst bewerkt:

als het zo simpel was ....... als ik dat doe staan ze er na 10 minuten weer opnieuw ..................... bij de meeste programma's kun je ergens een locatie opgeven .... maar kan bij instellingen niets vinden

Wacht even af totdat een ander forumlid je kan helpen, zoals ik al zei heb ik het programma zelf niet.
Succes in ieder geval. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan