hoe kan ik itunes verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaetodon

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2005
Hoe kan ik het beste itunes volledig van mijn pc verwijderen? ik zie nergens uninstall staan.
Ik heb het al een keer geprobeerd, en gewoon bij software het programma gewist.
Maar na het opnieuw instaleren van itunes staan alle oude apps er nog in , en is gewoon het oude account weer actief.
?????
Ik wil gewoon opnieuw beginnen!!!! de itunes die nu op de laptop staat is van mijn vriendin, en die heeft tegenwoordig een samsung.
HELP

Laatst bewerkt:
Probeer anders een het volgende:
ALt + SHIFT ingedrukt houden als je iTunes opent dan kan je kiezen om een nieuwe (2e) bibliotheek te maken.

[tip komt van Terrarabo hier op het forum: link]

Tijs.

Is het niet raar dat je een ander programma op
je laptop moet installeren om ITunes te kunnen verwijderen?? Waarom heeft ITunes niet gewoon een uninstall net zoals de meeste programma's

Kijk hier als je Windows 2000 / Windows XP hebt.
Kijk hier als je Windows Vista / Windows 7 hebt.

Het gaat hier vooral om de sectie "2. Verify iTunes and related components are completely uninstalled" waar specifieke informatie staat over het verwijderen van 'resten' die evt. weg kunnen na deïnstallatie.
Dat zou (minstens) grotendeels ervoor moeten zorgen dat als je iTunes (ooit) weer installeert je geen/weinig erfenis overhoudt van een eerdere iTunes installatie.

Verder staat hier waar je de library database-bestanden kunt verwijderen, mocht je dat ook willen.

Overigens gaat het hier (zover ik kan nagaan) vooral om de authorizatie van de computer ongedaan te maken voor het iTunes account van je vriendin (unauthorizen, zeg maar). Daar staat hier wat over, bij "To deauthorize a computer".

Hopelijk helpt het wat.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan