• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik LastSavedTimeStamp() automatisch triggeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roboman

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2014
Beste Excel Goeroes,

Ik gebruik het LastSavedTimeStamp() commando in een Sheet waarvan ik graag wil dat dit automatisch geudate wordt als er wijzigingen in het sheet worden gemaakt. Het werkboek staat in een teams omgeving en het is paswoord beveiligd zodat er niet aan de code of formules gezeten kan worden door de gebruikers. Onder VB heb ik de (gebruikelijke) functie in een Module As Date , LastSavedTimeStamp = ActiveWorkbook.BuiltinDocumentProperties("Last Save Time") en staat de formule LastSavedTimeStamp() in een (beveiligde) cell.
Als ik handmatig de formule start, dan wordt de datum geupdate, maar ik zou het graag automatisch doen zonder een gebruikers actie.

Ik wacht jullie suggesties met spanning af..

Hartelijke groet
Roboman

Plaats een voorbeeldje. Maar misschien kun je iets doen in WorkBook_Open met TimeSerial of zo

Vergeet die function.

In Thisworkbook.
Code:
Private Sub Workbook_AfterSave(ByVal Success As Boolean)
With Sheets(1)
     .Unprotect "wachtwoordhier"
     .Cells(1) = FileDateTime(ThisWorkbook.FullName)
     .Protect "wachtwoordhier"
    End With
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan