Hoe kan ik makkelijk een offline kopie maken van een website

Status
Niet open voor verdere reacties.

barnhoorn

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Ik wil een facebook-pagina van mijn overleden moeder geheel laten verwijderen. Maar daarvoor zou ik graag een offline kopie maken van de inhoud van de pagina om die voor de toekomst te bewaren. Is daar een makkelijke manier voor?

Wat onze Muppet-fan zegt klopt. Je moet dan wel ingelogd zijn op haar account, en dan krijg je een downloadlink toegestuurd. Hierin staan één of meerdere downloads met al haar gegevens, berichten en media.
Als je dit uitpakt op je computer, dan heb je een mooi offline overzicht.

Desgewenst kan je bij Facebook het profiel ook op een Herdenkingsstand laten zetten, mocht je dit nog niet weten. Maar verwijderen kan ook.
Aan jouw de keuze uiteraard.

Weet niet of HTTrack Website Copier nog bestaat. Die gebruikte ik vroeger wel eens om hele pagina's/inhoud (alles) te kopiëren.
Dan krijgt die pagina een map, een file en een index. Alles wordt overgenomen wel even de instelling nalopen. Hoe dieper, hoe meer tijd het kost.

Laatst bewerkt:
Weet niet of HTTrack Website Copier nog bestaat. Die gebruikte ik vroeger wel eens om hele pagina's/inhoud (alles) te kopiëren.
Dan krijgt die pagina een map, een file en een index. Alles wordt overgenomen wel even de instelling nalopen. Hoe dieper, hoe meer tijd het kost.

Ja, dat programma werkt wel effectief, maar ik ben bang dat het voor Facebook wat lastiger wordt, omdat deze site zeer bijzonder gebouwd is met diverse frameworken, asynchrone requests en webpackets.
Een downloadarchief zoals uitgelegd is, lijkt me effectiever.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan