Hoe kan ik meerdere documenten samenvoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hmwul

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2012
Ik zal er wel overheen kijken, maar eh .. hoe kan ik Word 2013 meerdere bestanden samenvoegen.
Microsoft Help online gaat over 2003.2007 en misschien 2010.
2013 support online is relatief 'mager'.

Heeft iemand een suggestie?

SnagIt-260413-110642.jpg

Trouwens, is het mogelijk om meerdere html bestanden in 1 Word bestand in te lezen?

Thanks
=

In Word 2010 gaat het via de knop <Object invoegen>, <Tekst uit bestand invoegen>. Die knop zit in het blokje <Tekst>.

ik heb samengevoegd maar ben nu mijn bronnen kwijt. dus ik wil ik het op andere manier proberen. maar ik zie nergens object invoegen. kun je me verder helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen Office 2013, dus ik vrees dat ik je verder niet kan helpen.

Voor Word 2010 is het geen probleem, maar nu Word 2013. Zie mijn screenshot. Geen idee waar ik bestanden samenvoegen moet zoeken.

Ik zie in het blok Tekst een aantal knoppen die in Word 2010 nog een label hebben, vandaar dat ik de naam aan kon geven. In jouw plaatje verdenk ik het knopje rechtsonder ervan dezelfde functie te hebben. En anders zou ik de knop toevoegen; dat zal toch wel op dezelfde manier moeten als in 2010?

Thanks!

Inderdaad, gevonden.
Da's inderdaad redelijk verdekt opgesteld. Ik was daar al eens met m'n muis overheen geweest, maar dan krijg je:

SnagIt-050513-084411.jpg

Dus dacht ik 'Dát moet ik níet hebben..'

Moest het [V] dropdown dingetje hebben.

Word 2013-Invoegen document-050513-081321.jpg

Bedankt nogmaals!

=

@htil Zoals Octafish al zei, het is niet toegestaan jouw probleem in iemand anders zijn topic te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan