Hoe kan ik met een resolutie van 800x600 spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepsiman

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Hallo,

Ik zou graag een Game op de resolutie van 800x600 willen spelen.
Helaas weet ik niet hoe dit moet, en hoop dat iemand dit wel weet.

Game: Counter-Strike: Global Offensive
Computer Systeem Informatie:
Moederbord : Asus P6T DELUXE V2
Chipset : Intel X58
Processor : Intel Core i7 920 @ 2666 MHz
Fysiek Geheugen : 6144 MB (3 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 275
Harde Schijf : SAMSUNG HD103SJ ATA Device (1000GB)
Harde Schijf : WD 5000AAV External (500GB)
CD-Rom Station : DTSOFT Virtual CdRom Device
DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S223B
Monitor Type : LG Electronics W2261 - 22 inches
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Yukon 88E8056 PCIe Gigabit Ethernet Controller
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Yukon 88E8056 PCIe Gigabit Ethernet Controller
Besturingssysteem : Windows 7 Professional Professional Media Center 6.01.7601 Service Pack 1 (64-bit)
DirectX : Versie 11.00
Windows Performance Index : 5.9 AAN 7.9

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :)
Groeten

Dat hangt er een beetje vanaf of de game (door zijn initiële instellingen) de algemene settings van je systeem overruled of niet.
De algemene instellingen van je beeldschermresolutie stel je in vanaf je buroblad, rechtermuisklik.
Als die veranderd is naar 800x600 en de game start toch in een hogere resolutie dan zal je in de game de resolutie moeten veranderen.
Waar je dat doet kan ik hiervandaan iet zeggen omdat ik de game niet bezit, maar dat is een kwestie van even kijken naar een 'knop' settings o.i.d. in de game.
In ieder geval is het spelen van de game moeilijker dan het veranderen van de resolutie, dus even goed kijken naar de schermpjes in de game zal het e.e.a. vast oplossen.

Als het goed is accepteert Counter Strike hoogte en breedte parameters bij het opstarten. Probeer het volgende:
.

• Maak een snelkoppeling naar counter strike
  • Open de eigenschappen van de snelkoppeling (rechtermuisknop -> eigenschappen)
  • In het Doel veld zet je achteraan (na de eindiging van de dubbele quote) -width 800 -height 600
  • Open nu de snelkoppeling!

Opgelost.
Ik heb een nieuwe monitor (benq xl2420t) waarbij het voldaan is.

Bedankt!

Ok, da's een oplossing!

(zo schijnen er ook mensen te zijn die wanneer de asbak van hun auto vol is, een andere auto kopen omdat ze de asbak niet leeg willen gooien. Ik weet natuurlijk niet of dat écht zo is, het lijkt mij..............)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan