Hoe kan ik mijn drivers updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke drivers????

Over het algemeen ga je naar de site van de fabrikant, naar de support of download pagina, je zoekt je product op, download het bestand, dubbelklikt en je drivers worden geupdate.

Maar goed, als je niet aangeeft om welke drivers het gaat, wordt het lastig meer info te geven..... :confused:
 
wat mij makkelijk lijkt is een progje dat al het werk voor je uit handen neemt en
nog gratis is ook , ben tenslotte een hollander :D
gewoon ff pctje scannen en meteen vanuit het programma door linken naar de
download site
misschien dat iemand zo'n programmaatje kent :thumb:
 
wat mij makkelijk lijkt is een progje dat al het werk voor je uit handen neemt en
nog gratis is ook , ben tenslotte een hollander :D
gewoon ff pctje scannen en meteen vanuit het programma door linken naar de
download site
misschien dat iemand zo'n programmaatje kent :thumb:
MMM... ik kan er een maken met de types maar waarvoor de drivers? Alles zoals Geluidskaart,Videokaart,HDD,Bios (je mag mij aanvullen :D ) Maar als rocoma dat wilt zal ik dat wel maken.
PS: Dat duurt dus echt geen maand!!! Zo in 1 dag gemaakt :D Dus zeg het maar;) Ja natuurlijk gratis :D
Niet zo delux zoals een constante scanner die om de 5 sec controleert of er een nieuwe is maar wel snelle links en merk en Zo gestart
 
Laatst bewerkt:

Ja oke:confused: maar dat is meer voor informatie van je pc. Niet echt(het kan wel) voor drivers up te daten... Maar ik zal het wel maken voor iedereen op deze vraag om te laten zien wat ik bedoel of waar "vraagmaaraak" naar zoekt, morge is het af!!! Rond 20.00 :D . Nogmaals: Het word simpel maar goed. In ieder geval simpel. In het begin je hardware selecteren en daarvan de lnks maken, je kunt het op verschillende manieren doen maar ik doe graag wat moeite voor forum gebruikers :D Dus morge host ik hem hier!!! ( de link want hij zal +/- 0.5-1.5 mb zijn...:thumb:
 
dennismorrenPRO of te wel under cover bill gates
dat maak ik wel even, gaat het zo makkelijk
ennnnnnne ik wil natuurlijk de goede en vooral gulzige bui van bovengenoemd
persoon niet negatief beinvloeden met mijn paranoïde geest maar is dit wel
veilig is ivm wormen virussen je weet het wel
want ik kan hier vandaan niet het verschil zien tussen bill gates en Kevin Mitnick
 
Hé, als jij denkt dat daar gevaar in zit:rolleyes: Mag je mij uit de forum sturen:D ik verzeker je : Eerst alleen nog van de videokaart drivers en daarna verder> gegarandeerd> geen virus, ik ga er nu mee beginnen:thumb: :)
 
Even een vraagje tussendoor? Wat voor soort merk moederbord heb je?

Voor mijn MSI moederbord is zo'n programma standaard aanwezig op de site van de fabrikant, het heet Live Update. Wellicht hebben andere mobo-fabrikanten ook zoiets?!
 
tja daar vraag je me wat.
volgens mij NVidea Nforce2 anders misschien asus
 
Ik vraag me toch onderhand af waar de orginele vraagsteller is gebleven en of hij/zij nog iets aan de oplossingen gehad heeft....
 
Sorry

Sorry maar ik had wat problemen met mijn computer maar nu loopt hij weer normaal:D hoop ik:rolleyes: maar goed, ik zet de deadline 1e en laatste op Zaterdag 9.00. UITERLIJK dus waarschijnlijk komt hij in deze avond nog :thumb:
 
Voor een asus moederbord heb je het programma Asus Update. Ook Everest kan hier een oplossing bieden. Everest laat zien welke hardware je hebt een geeft hierbij een link om de drivers te downloaden.
 
@dennismorenpro
Het is hier niet toegestaan om illegale namen en licenties te plaatsen.
Ik heb je bericht verwijderd.......
Hou daar in het vervolg rekening mee.
 
Zoals Harry al zei, DrivergeniusPro
Echt :thumb: proggramma, maar je moet er wel wat geld voor neerleggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan