Hoe kan ik mijn IP wijzigen zodat het ook ECHT gewijzigd is???

Status
Niet open voor verdere reacties.

1sjaak1

Banned
Lid geworden
6 nov 2008
Ik wil een ander IP adres. Hoe doe ik dit? Ik heb het al met Command Prompt geprobeer door "ipconfig /release" en daarna "ipconfig /renew" maar dat werkt niet. Ik heb er ook niks aan als ik mijn IP adres verberg. Dus hoe kan ik dit veranderen zodat het daadwerkelijk is veranderd? :confused:

Bij voorbaat dank,
Sjaak

IP adres krijg je van je provider.
Dat gaat dus niet. Waarom zou je willen?

Laatst bewerkt:
Je IP kan je niet veranderen zoals ik al zei en het gaat nog steeds om dat FTD gebeuren dus gaan we je niet verder helpen.

Je IP kan je niet veranderen zoals ik al zei en het gaat nog steeds om dat FTD gebeuren dus gaan we je niet verder helpen.

Jullie zij lekker HELPZAAM :mad: Hoezo heet dit helpmij.nl ????? Ik dacht hier kunnen en WILLEN ze me wel helpen maar niet dus.... En als ik nooit had gezegd dat het voor FTD was hadden jullie me gewoon geholpen dus waar slaat dat nou op??

Zoals ik nu al twee keer gezegd heb kan je je IP niet wijzigen. Die krijg je van je provider !
Andere manieren zijn niet legaal.

Laatst bewerkt:
Zoals ik nu al twee keer gezegd heb kan je je IP niet wijzigen. Die krijg je van je provider !
Andere manieren zijn niet legaal. De moderator van deze sectie moet maar kijken wat hij hier mee gaat doen.

Dus er zijn manieren... Al zijn ze niet legaal dat boeit me niet.... PLEASE zeg me een manier:(

Dat "boeit" ons hier op Helpmij wel degelijk!
En zoals eerder anderen vermeldden, een ban is er niet voor niets.

Dat "boeit" ons hier op Helpmij wel degelijk!
En zoals eerder anderen vermeldden, een ban is er niet voor niets.
Helpmij.nl is volgens mij niet voor dit soort oplossingen idd. Probeer een ander forum zou ik zeggen :p

Beste medemensen,

Laat de mod van deze sectie maar even kijken verder.

Lijkt me duidelijk dat hier ook een slot op komt.

Verdere topics van jou over een ipadres wijziging zullen ook gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan