Hoe kan ik mijn NL IP adres veranderen naar USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Garage Sale

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
3
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik mijn Nederlandse IP adres onzichtbaar kan maken of kan wijzigen naar een USA IP adres. I.v.m. de lage koers van de dollar is het vaak beter om de prsij in dollars geoffreerd te krijgen. In Euro's is de prijs vaak veel hoger.
 
Dat lijkt me niet legaal wat je hier van plan bent... Je gaat toch ook geen zaken doen vanaf een vals fysiek adres?
 
Dat lijkt me niet legaal wat je hier van plan bent... Je gaat toch ook geen zaken doen vanaf een vals fysiek adres?


Vraagsteller wil gewoon een offerte in Dollars, jou opmerking raakt kant nog wal.

Verder lijkt mij hetgeen wat vraagsteller wil niet zo makkelijk te verwezelijken. Kan je bij het bedrijf niet gewoon een offerte in Dollars vragen en hou je er rekening mee dat je ook invoerrechten moet betalen aan de Nederlandse Douane !! Vaak ben je dan je voordeel alweer kwijt !!
 
Laatst bewerkt:
Er zijn programma's waarmee je anoniem kan surfen (IP is dus helemaal niet zichtbaar) of je zou via een proxy moeten surfen, maar je eigen IP veranderen is niet mogelijk die krijg je namelijk opgegeven via je provider.
 
Een andere mogelijkheid (als je daar de beschikking over kan krijgen) is met bijvoorbeeld een VNC verbinding op een computer in de USA connecten dan vervolgens via die computer het internet op en zo de prijs bekijken.

Je nederlandse IP opzich is niet zomaar door jouzelf te wijzigen.
 
Er zijn programma's waarmee je anoniem kan surfen (IP is dus helemaal niet zichtbaar) of je zou via een proxy moeten surfen, maar je eigen IP veranderen is niet mogelijk die krijg je namelijk opgegeven via je provider.


Kan opzich wel en ik weet wel hoe het gaat dat je een Zweeds IP adres krijgt maar of er ook zo'n service is met een Amerikaans IP adres weet ik dus weer niet :confused:
 
Hendrikdegraaf;2308042]

Dat lijkt me niet legaal wat je hier van plan bent... Je gaat toch ook geen zaken doen vanaf een vals fysiek adres?

Voorbeeld: Ik wil graag PCTools spyware/antivirus aanschaffen. PCTools signaleert dat je uit NL komt. Je krijgt een prijs van € 59,95 gequoteerd voor een jaar gebruik. Als je IP adress in als USA gesignaleerd wordt, dan kost het ineens $ 39,95 voor hetzelfde. Dat scheelt "slechts" $ 60,00 per jaar. Dat is pas oplichting ! Maar goed, ik heb het probeem inmiddels opgelost met Proxy Mall, bedankt voor je reactie Hendrik.

P.S. zo zijn er nog meer zaken, bijvoorbeeld betaalde video's bekijken die geblokt worden omdat je ip niet USA is.
 
Excuses,

Ik heb even intensief zitten googlen, en inderdaad is het niet illegaal. Ik ben hier heel verbaasd over omdat het werken vanaf een vals ip adres allerlei narigheid mogelijk maakt.

De topicstarter heeft echter duidelijk goede bedoelingen.

Nogmaals mijn exuses,

Hendrik
 
Opgelost

Het probleem heeft zich al opgelost, via het programmaatje Proxy Mall, kost $ 9.95 voor unlimited use, kun je jezelf een USA IP adress aanmeten. Het gaat overigens niet om invoeren van artikelen, maar aankopen van digitale software. Ik vraag me af anderen hier ervaring mee hebben. Want zoals je weet is ALLES hier in NL veel te duur en de $ staat nu superlaag.
 
Ik krijg gewoon een bedrag van €39,95 aangeboden (voor 3 PC's)

Maar dan nog wordt je getild....het zou nog slechts €26,- mogen kosten bij een Amerikaanse dollarprijs van 39,95....

Ik zou niet zoveel vertrouwen hebben in een Security Company die z'n klanten overzee tilt.
 
er zijn ook websites die de getoonde taal (en dus prijs) laten afhangen van de standaard taalset die je in je Internet explorer ingesteld hebt

extra > internet-opties -> talen

als je die defauld op US zet ipv NL dan heb je kans dat het ook werkt

Groet
Held
 
Ben er een beetje laat mee, maar Anchor Free maakt een vpn verbinding en je hebt dan een IP adres in California.
Je kan alles doen zoals e-mail openen en beveiligde verbindingen.
http://anchorfree.com/

Werkt heel simpel.
En het is eenmaal zo dat je in USD veel goedkoper bent. En voor downloading heb je geen invoerrechten.

Let wel op als je illegale praktijken wil doen en het gaat over een SSL verbinding. Dus dan staat er HTTPS in de url. Dan ben je echt niet anoniem. Je MAC adres van de PC en van de Router worden verzonden in een SSL verbinding. Dus mocht je ooit een valse/gestolen creditcard gebruiken, een paar maanden later heb je bezoek hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan