Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen van een micro-sd kaartje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
Hallo,

ik heb me al suf zitten googelen maar ik kan geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik zou dus het wachtwoord van een micro-sdkaartje moeten kunnen terugvinden. Ik heb dit gebruikt gehad op een Nokia 5200. Helaas, na al die tijd weet ik het wachtwoord niet meer.
Gsm verbinden met pc gaat niet want heb geen kabel. (volgens mij zijn die niet meer te krijgen)

http://www.mobiletipstricks.com/how...d-protected-memory-card-of-your-mobile-phone/
Hier stellen ze voor om een progje te installeren op je gsm. Allemaal heel fijn, maar het bestandstype "sis" krijgt mijn gsm niet open.

Via een micro sd-lezer lukt het ook niet om dit te verbinden met mijn computer want hij leest het niet.

Iemand suggesties?

MVG

Er staat (duidelijk) dat die alleen voor S60 en (mogelijk) N720 Nokia's is, maar niets over jouw Nokia 5200.

Overigens heb ik een dergelijke datakabel wel op kantoor liggen. Lijkt me bovendien dat je die wel degelijk zou moeten kunnen kopen, zoals hier
Maar of je daarmee de data eraf kunt halen? Dat weet ik niet.

Meer tips heb ik niet voor je, trouwens.

Tijs.

je kan de microSDkaart in een adapter stoppen, en zo benaderen via een kaartlezer ...

EDIT: je vraag ging eigenlijk over 'wachtwoord achterhalen', je zou het es kunnen proberen met een 'asterix key finder'

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden maar het lukt toch niet. Dan koop ik wel een nieuw kaartje.

je kan em toch formatteren?

Tsja .. weet niet hoe belangrijk de documenten op dat kaartje zijn, maar zo'n usb-kabeltje is nog vrij verkrijgbaar hoor (dixons bijvoorbeeld of een computerwinkeltje)
Als het kaartje in de telefoon zit word er niet om een wachtwoord gevraagd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan