Hoe kan ik mijn Windows XP opnieuw instaleren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blokhoofd

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Hallo luitjes,

Was een beetje aan het googlen en kwam toen op Helpmij?!
Ik heb nu een gare dell Dimension waarvan ik de windows XP opnieuw wil instaleren!:D
Heb zo'n sticker op de bovenkant van me computer met daarop product key enzovoort!
Hoe kan ik nu windows XP opnieuw instaleren???!

Ik heb geen CD gekregen!
Want bij stomme dell computer, als je je computer opstart voor de eerste keer. Wordt XP geinstaleerd automatisch. Dan moet jijzelf de product key invoeren!

dus dan kun je de herstel partitie van je dell gebruiken.
anders gaat het niet werken.
of je koopt een nieuwe cd met xp en cd-key.

Dan staan je setup bestanden op een verborgen partitie op je hardeschijf. Ik weet zo even niet hoe je dat bij Dell moet herstellen. Krijg je niet tijdens het opstarten aangegeven hoe je het systeem kunt herstellen.(een bepaalde toets die vermeld wordt)

dell is gewoon ***** maar mijn baantje is niet goed genoeg om een nieuwe computer te kopen! :P Geen bepaalde toets :(

Zat er ook geen recovery cd bij?
Lukt F10 niet? (Vanaf het opstarten steeds weer intoetsen.)
Heb je een multimedia keyboard waarbij je eerst op een F-lock toets moet drukken voordat de funktie toetsen hun normale funktie krijgen?

~/~

Linux! ;)

Mandriva One 2006.0 je moet Mandriva-One-Central-Europe-2006-CD.iso hebben, daar staat ook nederlands op, de readme.
650MB, kost je één cd en het is een volwaardig besturingssysteem. Je kunt er ook live (zonder installatie) van booten. :cool:

Vr.Gr. Egel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan