Hoe kan ik msn emoticon opslaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

umiak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Berichten
180
Ik zou graag een emoticon gebruiken in OE of in mijn Blog die ik heb ontvangen van iemand met chatten op msn.

Wil dit bv opslaan in mijn afbeeldingen...iemand hier een idee hoe het moet? Dan kan ik die uploaden met bv Photobucket.
 
Volgens mij kun je het kopieeren en dan gewoon plakken in een map,... heb het zelf nog niet geprobeert.

ps: Tof verhaal over je boot!:thumb::thumb::thumb:
 
Volgens mij kun je het kopieeren en dan gewoon plakken in een map,... heb het zelf nog niet geprobeert.

ps: Tof verhaal over je boot!:thumb::thumb::thumb:
Dat is nu het probleem....nergens optie kopieeren
Dank je voor je reactie
 
ik ga het even zelf proberen, misschien heb je gelijk, maar ik moet wel even naar me andere computer....
 
toch kan ik het doen:
helpmij hellp.PNG

sorry voor het afschermen van bepaalde dingen maar dat moest.
 
rechtermuisknop op de emoticon die iemand stuurt en dan opslaan (als je er een krijgt van iemand die je ook wilt via msn)
als je er zelf een wil, moet je volgens mij het plaatje even kopieren in het msn venster en dan hetzelfde verhaal.

Het is wel een gelukt met mij, maar dat lang geleden en ik weet de manier niet helemaal meer :(
 
rechtermuisknop op de emoticon die iemand stuurt en dan opslaan (als je er een krijgt van iemand die je ook wilt via msn)
als je er zelf een wil, moet je volgens mij het plaatje even kopieren in het msn venster en dan hetzelfde verhaal.

Het is wel een gelukt met mij, maar dat lang geleden en ik weet de manier niet helemaal meer :(

kan niet opslaan..alleen kopieren
 
heb de functie gevonden

1. Start een gesprek met iemand die offline is
2. Druk op de knop van emoticons
3. Blauwe kopje "Alles weergeven"
4. Knop rechts "Maken"

de rest spreekt voor zich denk ik
hoop dat dit is wat je bedoeld :thumb:
 
waarschijnlijk heeft mstelt het antwoord opje probleem! Succes!
 
heb de functie gevonden

1. Start een gesprek met iemand die offline is
2. Druk op de knop van emoticons
3. Blauwe kopje "Alles weergeven"
4. Knop rechts "Maken"

de rest spreekt voor zich denk ik
hoop dat dit is wat je bedoeld :thumb:

nee want die hoef ik niet te maken.
ik wil een bestaande in mijn emoticons opslaan in mijn afbeeldingen....sorry maar dat was wel mijn vraag hoor. Deze wil ik voor mijn Blog, OE en forums kunnen gebruiken
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn vraag misschien slecht gesteld.

Ik probeer het nog even :

Hoe kan ik een bestaand emoticon van msn opslaan in mijn afbeeldingen?

Dit is wat duidelijker denk ik.
 
heb de functie gevonden

1. Start een gesprek met iemand die offline is
2. Druk op de knop van emoticons
3. Blauwe kopje "Alles weergeven"
4. Knop rechts "Maken"

de rest spreekt voor zich denk ik
hoop dat dit is wat je bedoeld :thumb:

Ik hoor niets meer, heb toch niets verkeerd gezegd zeker??? Anders sorry! Was niet de bedoeling hoor..
 
Je hebt niks verkeerds gedaan hoor. maar misschien vind je die zelfde ergens op Google afbeeldingen. Jij zei toch dat als je hem kopieerd en dan plakt dat dan de naam komt van de emoticon? doe dit op google afbeeldingen. Wie weet krijg je die zelfde emoticon te zien en kun je hem gewoon opslaan!
 
Je hebt niks verkeerds gedaan hoor. maar misschien vind je die zelfde ergens op Google afbeeldingen. Jij zei toch dat als je hem kopieerd en dan plakt dat dan de naam komt van de emoticon? doe dit op google afbeeldingen. Wie weet krijg je die zelfde emoticon te zien en kun je hem gewoon opslaan!
Ook niet jammer, kan dat hondenfiguurtje die zit te giechelen nergens vinden en de naam was gewoon haha.
Het is de hond van een tekenserie vroeger op tv die meedeed met die rare autorace.....kan niet op de naam komen???
 
ik heb een paar dagen mn e-mail niet gedaan dus vandaar dat er even geen antwoord was. Ik heb dus de verkeerd beantwoord. Ik weet wel een manier om ze te vinden, maar dan moet ik even weten welke msn je hebt, want het werkt niet op allemaal.
 
ik heb een paar dagen mn e-mail niet gedaan dus vandaar dat er even geen antwoord was. Ik heb dus de verkeerd beantwoord. Ik weet wel een manier om ze te vinden, maar dan moet ik even weten welke msn je hebt, want het werkt niet op allemaal.

hoe kan ik dat vinden?
 
nou je hoeft maar 1 ding te weten en dat is of je Windows Live hebt of een MSN Messenger 6 ofzo, daar zit het verschil in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan