Hoe kan ik naar meer adressen mail sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwar0102

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Beste,

Hoe kan ik naar meer adressen tegelijk mijn e-mail versturen?
Ik werk nu met Microsoft Outlook en bij meer dan 8 adressen geeft mijn Avast anti virus programma dat er te veel e-mail adressen zijn vermeld. Bestaan er ook andere programma's?

Mvgr.

Wim

Ik ken avast verder niet, maar er zal vast een mogelijkheid zijn om dit aantal te vergroten

Ik ken Avast wel ( al heb ik het niet meer ) maar ik heb het nooit kunnen vinden en heb als ik naar grote groepen moest versturen maar gewoon de scanner even onderbroken.
Maar als je dat vaak doet is het lastig natuurlijk. Met Kaspersky heb ik er geen last van gelukkig....

Vreemd hoor. Ik weet wel dat vele mailservers dat probleem hebben, je kunt daar ook wel het aantal verhogen. Heb even op avast website gekeken, staat daar ook niet. Ik kreeg wel de indruk dat avast de pop3 en smtp servers aanpast naar localhost en dan daarop scant, maar misschien was dit alleen in de oude(re) versies zo? Anders is het misschien een idee om de smtp server weer op je ISPs server te zetten en zo uitgaande mail niet te controleren (of een tweede account te maken met deze smtp server waarde)

Vreemd hoor. Ik weet wel dat vele mailservers dat probleem hebben, je kunt daar ook wel het aantal verhogen. Heb even op avast website gekeken, staat daar ook niet. Ik kreeg wel de indruk dat avast de pop3 en smtp servers aanpast naar localhost en dan daarop scant, maar misschien was dit alleen in de oude(re) versies zo? Anders is het misschien een idee om de smtp server weer op je ISPs server te zetten en zo uitgaande mail niet te controleren (of een tweede account te maken met deze smtp server waarde)

Beste,

Kan het ook niet zo zijn dat je met Microsoft Outlook maar een beperkt aantal e-mail adressen kan versturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan