Opgelost Hoe kan ik o.a.' mijn afbeeldingen' aan taakbalk vastmaken in Windows 7?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuubvG

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Programma's kun je openen vanaf start, of vanaf het bureaublad, óf vanaf de taakbalk.
Mijn bureaublad wil ik leeg houden, ik wil op de makkelijkste manier enkele veel gebruikte programma's openen: vanaf de taakbalk.
Dit is ook makkelijk als het scherm gevuld is, je hoeft dan niet het bestaande scherm weg te klikken om dan op het bureaublad een snelkoppeling aan te klikken.
Nu willen sommige snelkoppelingen wel vastgemaakt worden aan de taakbalk, andere niet.
Ik zou eigenlijk graag 'mijn afbeeldingen' op de taakbalk hebben.
Met 'paint' is het gelukt, ik zou 'Paint.net' ook graag aan de taakbalk gespijkerd zien.
Is het mogelijk? Zo ja, dan zou ik graag weten hoe dat moet.

Nu zou het mij moeten lukken, maar ik kom niet verder dan een tekstbestand op het bureaublad weergeven.
De extensie tekstbestand.txt staat er niet achter, er staat alleen Tekstbestand. En als ik er .exe van wil maken, komt er .txt.exe achter te staan. Wat nu?

Ah, nu snap ik het.

Eerst geprobeerd om 'Nieuw Tekstbestand' te veranderen in (...).exe, maar nu je deze vraag stelt zie ik wat ik verkeerd deed.

Ik moest dus eerst op de snelkoppeling klikken en het dan opslaan als (...).exe.

Dat is gelukt, en een map uit Mijn Afbeeldingen heb ik nu in de taakbalk.

Bedankt, ik kan hiermee verder.

Had al zo'n vermoeden.
Fijn dat ik je heb kunnen helpen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan