Hoe kan ik ontvangen email-berichten kopieeren naar ander Widows live mail progr.

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik gebruik Windows Live mail op vaste computer.

Microsoft outlook op laptop.

Heb nu ook Windows live mail op laptop geïnstalleerd.

Ik heb 3 vraagjes:

Hoe kopieer ik emailberichten van Microsoft Outlook naar Windows live mail.?

Hoe kopieer ik kontakten van Windows live naar andere Windows live mail ?

Hoe stel ik nu i.p.v. Microsoft Outlook , Windows live mail als standaard emailontvanger in?

Alvast erg bedankt!

Hallo duin1. Eerst deze Standaard email programma.

Probeer deze eens, ga naar start, dan naar standaardprogramma's, dan staat er "uw standaardprogramma's instellen".

Links jouw e-mail programma (Outlook? Windows Live Mail?) selecteren en dat rechts tot Standaard voor alles verheffen.

Je vraagt:
Hoe kopieer ik kontakten van Windows live naar andere Windows live mail ?

Dat noemt men exporteren/importeren. Ik heb hier een voorbeeld hoe het zou kunnen.

Wel in het Engels, maar hopelijk geen probleem voor jou.

Klikje

Laatst bewerkt:
Je vraagt: Hoe kopieer ik emailberichten van Microsoft Outlook naar Windows live mail.?

Er zijn vele outlook, welke heb je.

Laatst bewerkt:
adressen overzetten is gelukt. Ook het programma is gelukt. Alleen emailBERICHTEN overzetten nog niet!

Bedankt voor je reacties

Hallo, die laatste vraag is een listige. Ik weet niet zeker of het kan, maar je kunt het hier eens even uitvogelen, nou ja even.
Kijk eens naar de zogeheten Microsoft Office Outlook Hotmail Connector, welke is te vinden in op de website office.microsoft.com.

Deze tool is zowel 32-bits al 64-bits verkrijgbaar en werkt volgens mij samen met je Microsoft Live-ID die je – achteraf – ook weer kunt koppelen aan Windows Live Mail.

Dus? Installeren, koppelen en slepen maar en weet ik al niet meer!

Soms zie je door de bomen het bos niet meer he. Ga hier eens naar toe om het een en ander te proberen te bewerkstelligen.

http://office.microsoft.com/nl-nl/results.aspx?qu=hotmail connector&ex=2

Garantie kan ik niet geven. Hoop dat je daar wat mee kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan