Hoe kan ik outlook 2010 x64 opstarten nadat pad van de pst file is gewijzigd?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eekie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eekie

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Ik heb de pst file op een aparte partitie. Omdat ik die vanwege bad clusters low level moest formatteren is de drive letter van deze schijf overgegaan naar een cd-rom speler. Toen ik de oude drive letter configuratie wilde herstellen met windows schijfbeheer bleken de optische stations ander stationsletters te hebben dan in windows explorer. De oorspronkelijke statonsletter van de schijf met de pst bestanden is niet beschikbaar.
Ik zit dus nu behoorlijk vast. Hoe los je dit op?

Waarom is die niet beschikbaar?
Een bypass is veelal beginnen met de schijven letters te geven ergens achterin het alfabet en als dat gedaan is, even opnieuw opstarten en dan de schijven hun oorspronkelijke stationsletters terug te geven.

Hoi,

Zorg dat Outlook is afgesloten en kopieer het 'oude' bestand OUTLOOK.PST naar de lokatie waar je hem wilt hebben.
Start Outlook en mogelijk wordt aangegeven dat het bestand niet gevonden kan worden.
Bevestig in eerste instantie dat je een nieuw bestand aan wilt maken, zodat Outlook in elk geval weer opstart.

Nu:
Menu: Bestand > Gegevensbestandsbeheer
Je komt in het venster waarin je de nieuwe lokatie van het bestand outlook.pst ziet staan.
Klik op de knop 'Toevoegen...'
Blader naar het oorspronkelijke pst-bestand en voeg het toe.
Stel het in als standaard.

Ik heb het probleem opgelost. Het was van hardwarematige aard. De De betreffende DVD writer bleek defect. Na hem tijdelijk vervangen te hebben door een cd speler kon ik de stations letters volgens het normale stramien van doorwisselen op ongebruikte letters terugzetten. Bedankt voor het meedenken

Toch nog even terugkomen op het probleem omdat het probleem terugkwam. Na verder googelen bleek dat er toch wat anders aan de hand was. De phantoom cd-rom speler bleek een virtuele speler van de brander software Poweriso. Ik heb de virtuele dvd speler eruit kunnen gooien in Poweriso. Toen was het probleem echt opgelost.
Zo'n virtuele speler heeft voor mijn gevoel toch geen functie meer als je isobestanden gewoon rechtstreeks kan uitpakken.
Nogmaals bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan