Hoe kan ik outlook automatisch per contact email laten versturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

damasterman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
Dag,

Voor een onderzoek heb ik een lijst van 300 mail adressen. Nu accepteert de ontvanger geen Bcc mail en ik kan geen adressen zichtbaar maken aan de ontvangers onderling. Daarom moet ik per individu het mailtje verzenden. Kan dit automatisch?

Gaat het om 1 ontvanger op 300 ontvangers?

Heb je al geprobeerd een distributielijst te gebruiken?

Je zou alle adressen aan een distributielijst kunnen toevoegen en die gewoon via BCC kunnen verzenden. Dat is 1 handeling. De enkeling die dan geen BCC ontvangt, zou je apart kunnen mailen via de AAN knop. Dat maakt 2 handelingen.

Dank voor je reactie! Maar helaas moeten die 300 ontangers separaat een mail ontvangen, het mag gèèn Bcc worden. :confused:

Outlook is helaas niet bedoeld als en geschikt voor massacommunicatie. De BCC is de beste optie die Outlook biedt voor jouw doel. En dan nog... de BCC optie kan ook maar een maximaal aantal adressen aan (dus bij 300 adressen gaat het wsl fout).

Ik ben bang dat je aan een ander programma moet gaan denken om je doel te bereiken. Of je moet ieder apart een mailtje gan sturen en dat is wsl precies wat je niet wilt en de reden van je vraag. ;)

P.S. Zo'n programma is bijv. Klantenbinder maar er zijn er meer. Wil geen reclame maken, maar als je op de site van dat programma kijkt, wordt duidelijk het verschil uitgelegd tussen Outlook en meer geschikte programma's zoals jij zoekt.

Ik heb niet zo direct het antwoord maar je kan in word toch een zogenaamde mailing maken?

Dat je een bepaalde tekst aan een adressen bestand hangt.

Ik weet alleen niet precies hoe dat moet.

mbalkm zei:
P.S. Zo'n programma is bijv. Klantenbinder maar er zijn er meer. Wil geen reclame maken, maar als je op de site van dat programma kijkt, wordt duidelijk het verschil uitgelegd tussen Outlook en meer geschikte programma's zoals jij zoekt

Mmm, ja dat lijkt wat ik zoek. Zijn er nog andere vergelijkbare programma's (evt. gratis?)

Laatst bewerkt:
Er zullen er vast meer zijn. Ik ken toevallig alleen dit programma. Weet niets over het gebruiksgemak. Met Google en trefwoorden bulkemail en programma kun je vast wat vinden.

Weet ook dat er firma's zijn die Outlook add-ons bouwen, dus wie weet kom je in die hoek iets verder.

Gevonden en gratis: Maillist Controller free 6.51. Kan er alles mee wat ik wil, heerlijk programma! Bedankt eenieder! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan