Hoe kan ik pokemon fatsoenlijk laten werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xBitCh

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Ik heb het probleem dat ik de nieuwste pokemon niet meer kan spelen (na een paar minuten loopt ie steeds vast) Toch heb ik v1.18 voor R4DS
Wat moet ik doen?

als het om soul silver en heart gold gaat moet ik je teleur stellen. dit is namelijk nintendo's anti piracy tool. na 24 acties of een paar min spelen loopt het spel vast.
het enige dat ik mag zeggen hier is dat er al wel goede versie op het internet rond dwalen.

als het om soul silver en heart gold gaat moet ik je teleur stellen. dit is namelijk nintendo's anti piracy tool. na 24 acties of een paar min spelen loopt het spel vast.
het enige dat ik mag zeggen hier is dat er al wel goede versie op het internet rond dwalen.

zou je die site naar mij willen sturen??:o

Laatst bewerkt door een moderator:
zou je graag de link toe willen sturen als ik hem zelf ook weet. op dit moment heb ik zelf nog geen werkende gevonden maar hij word op zat plekken aangeboden dus ik zeg ga gewoon googlen en probeer er een paar.

Aan MrKiller én xBitCh: sla er nog eens de huisregels op na, want zowel het aanbieden van als het vragen naar warez is niet toegestaan op HM.

vastlopen heartgold

ik heb inderdaad hetzelfde dus. wat moet ik doen? ik kan maar geen goede versies vinden.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.

x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan