Hoe kan ik porten openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
4
ik weet dat ik voor het spel vietcong 2 eerst deze porten moet openen:

TCP: 29900
TCP: 29901
TCP: 47624

TCP: 2300
TCP: 2301
etc.
t/m
TCP: 2400

UDP: 5425
UDP: 15425

UDP: 27010
UDP: 27011
etc.
t/m
UDP: 27015

UDP: 6667
UDP: 3783
UDP: 27900
UDP: 1339
UDP: 6515

Kan iemand mij uitleggen hoe????
Alvast erg bedankt:thumb:
 
Ik heb je andere twee topics verwijderd; je vraag één keer stellen is genoeg.
 
bufnukkel bedankt,
Maar in mijn firewall moet ik ze tog ook openzetten of gebeurt dat automatisch ofzo??
 
Indien je een firewall hebt moet je ze daar ook in openzetten denk ik ja.
Helaas heb ik geen ervaring met een geïnstalleerde firewall, die zit hier namelijk in de router ingebakken.
Wellicht kan iemand anders het andere deel van je vraag beantwoorden ;).
 
Okeej ik wwet hoe het moet(firewaal openen)

Ga naar configuratie ---> Windows firewall
Nu krijg je instelling van windows firewall uit en aanzetten,
nu ga we naar uitzonderingen, Staat boven aan
Dan in het midden staat een lijst.
en onder staat port toevoegen.
klik daar op, naam van port bijv in de router heet de port "game1"
Dan voer jij de port nummer in, en dan kiezen uit tcp upd

dan port toevoegen en zo moet hij het doen !!

Veel s6 ermee

Sinic907
 
dankjewel:D, maar nog een vraagje he voor die router te portforwarden gaf bufnukkel mij de site portforward.com, maar als je op de site gaat moet je PFConfig downloaden is dat juist?? Dat heb ik gedaan en toen ik het programma openede stond er. PFConfig is niet gratis, door op OK te klikken kunt u de gratis versie proberen. Dus ik klikte op OK en toen kreeg ik het bericht. Omdat je de gratis versie nu gebruikt kun je je porten van de router niet forwarden. Heeft iemand hier een oplossing voor ik wil het uiteraard graag gratis, maar dan moet het ook werken.... pls help mij...
Alvast bedankt
 
dankjewel:D, maar nog een vraagje he voor die router te portforwarden gaf bufnukkel mij de site portforward.com, maar als je op de site gaat moet je PFConfig downloaden is dat juist?? Dat heb ik gedaan en toen ik het programma openede stond er. PFConfig is niet gratis, door op OK te klikken kunt u de gratis versie proberen. Dus ik klikte op OK en toen kreeg ik het bericht. Omdat je de gratis versie nu gebruikt kun je je porten van de router niet forwarden. Heeft iemand hier een oplossing voor ik wil het uiteraard graag gratis, maar dan moet het ook werken.... pls help mij...
Alvast bedankt

Die pfcongifg heb je niet nodig
gewoon spam rotzooi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan