• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe kan ik pull down menu's maken in een cel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickens

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Ik ben bezig met een voorraadbeheer werkblad en heb gebprobeert gebruik te maken van voorbeelden op deze site. Maar ik weet helemaal niet hoe ik pull down menu's kan maken. Wie kan mij helpen? :o Alvast bedankt, Excel experts!

Data >> Valideren >> bij Toestaan >> Lijst selecteren >> bij Gegeven >>Bereik aanduiden >> OK

Mvg

Rudi

Het is gelukt!

Dank je wel - ik heb het nu door. Dit is voor het eerst dat ik op deze forum ben en ben heel erg tevreden met de snelle respons.

Met vr. groet,

Dickens:thumb:

Dank je wel - ik heb het nu door. Dit is voor het eerst dat ik op deze forum ben en ben heel erg tevreden met de snelle respons.

Met vr. groet,

Dickens:thumb:

Hartelijk welkom op het forum en mooi dat je vraag beantwoord is.
Gaarne de vraag op opgelost zetten (onderaan de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

[Is opgelost. bedankt. QUOTE=dickens;2522197]Ik ben bezig met een voorraadbeheer werkblad en heb gebprobeert gebruik te maken van voorbeelden op deze site. Maar ik weet helemaal niet hoe ik pull down menu's kan maken. Wie kan mij helpen? :o Alvast bedankt, Excel experts![/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan