Hoe kan ik restbestanden van Windows Live Mail verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook deze stap gedaan, maar nog steeds het zelfde resultaat........:(

Nee, ik krijg nog steeds deze melding:

vnnmrq.jpg

Oef. Proberen

Ga naar 'Configuratie' scherm nadat je op 'Start' geklikt hebt, Kies 'Programma's verwijderen' en kies 'Windows Live Essentials', Kies daarbinnen NIET voor 'verwijderen' maar voor 'herstellen'.

Wat een gedoe he.

En hier nog 10 pagina's met problemen. Je bent niet de enige lees ik. Ik heb het niet allemaal gelezen. Maar misschien staat daar wat tussen. Engels.

http://answers.microsoft.com/en-us/...dcoredll/2075e9bf-2e5a-e011-8dfc-68b599b31bf5

Laatst bewerkt:
Gevonden.... echter zowel "verwijderen" als "wijzigen" zijn lichtgrijs, en er gebeurd niets als ik op een van deze knopen klik.........`

2nlv3h4.jpg

Klopt, bij u zijn de letters van verwijderen ook donkerder dan bij mij........... Daar zit dus het verschil in. Blijkbaar is hij al verwijderd (wand staat ook niet meer tussen de programma's om te verwijderen) en kan ik er daarom niets meer mee

Dat wilde ik ook even weten. Dat komt doordat je windows 10 eroverheen hebt geinstalleerd. Maar windows live mail werkt perfect bij mij.

tja...... En nu??? Ik ben een beetje huiverig om PowerShell te gebruiken......

Dat ben ik dus ook. Je zou REVO eens kunnen bekijken. Alhoewel ik daar ook geen favoriet van ben.

Ik moet nu weg sporten. Later meer..... of iemand anders.....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan