hoe kan ik selecties uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

queezy

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Hallokes,
ik zou graag eens willen vragen of iemand een script ofzo weet waarmee ik het kan uitzetten dat mensen mijn tekst kunnen selecteren?:8-0:

Aja en weet er misschien ook iemand een methode zodat ze mijn sitepagina niet kunnen opslaan? zodat die helemaal beveiligd is, ook al is er meestal wel voor alles een omwegje, toch wil ik die beveiligen, je begrijpt me wel denk ik:)

Alvast bedankt:cool:

Dit is wel mogelijk met een javascriptje wat je rechtermuisknop uitschakeld, zodat als je je rechtermuisknop indrukt dat er een melding komt. Maar dan nog, helemaal beveiligen lukt je niet, omdat je dan net zogoed via het menu en dan kopieren kan doen en via daar de broncode bekijken.

Het is ook zo dat het ook erg irritant overkomt, met dat idee om rechtermuisknop te beveiligen.

de rechter muisknop is al uitgeschakeld, en de imagetoolbar ook.
ik wil gewoon graag die selectie uitkrijgen maar hoe...:confused:

Bij je vorige vraag kreeg ik al steeds dit te zien (zie bijlage) en nu nog steeds.
Dus ik begrijp echt niet waar jij je zo druk om maakt.
NIEMAND kan je site zien, dus niemand kan wat dan ook opslaan of selecteren.:D

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Bij je vorige vraag kreeg ik al steeds dit te zien (zie bijlage) en nu nog steeds.
Dus ik begrijp echt niet waar jij je zo druk om maakt.
NIEMAND kan je site zien, dus niemand kan wat dan ook opslaan of selecteren.:D
Guus.

dan scheelt er toch iets mee uwe pc zene want iedereen kan die zien en jij niet :)

Ik snap het al.
Op een of andere manier ga ik niet direct naar jouw site, maar via http://freewebs.com/
En die staat in mijn hosts file.
Heb hem er even uit gehaald en toen lukte het wel.
Maar wees niet bang. :D
Ik zal echt NIETS van jouw site kopiëren.:D

Guus

Geplaatst door Guus abc
Ik snap het al.
Op een of andere manier ga ik niet direct naar jouw site, maar via http://freewebs.com/
En die staat in mijn hosts file.
Heb hem er even uit gehaald en toen lukte het wel.
Maar wees niet bang. :D
Ik zal echt NIETS van jouw site kopiëren.:D

Guus

hehe, ok:)

Ik ook niet :(
Het is mij iets te druk aan de ogen en gelukkig heb ik geen geluid.:D

Geplaatst door puppie
Ik ook niet :(
Het is mij iets te druk aan de ogen en gelukkig heb ik geen geluid.:D

te druk aan de ogen?
geen geluid?

da kan natuurlijk aan de leeftijd liggen he, mensen met redelijk oude leeftijd kunnen soms hun gehoor verliezen en jah last aan de ogen krijgen :p :p :p
Grapke e ;)

Overigens zijn al je afbeeldingen gewoon te kopiëren via de rechter muisknop.
Dat je dat toolbartje om het op te slaan hebt uitgeschakeld vind ik wel lekker rustig.
En een beetje rust is op jouw pagina's wel prettig.:)

Guus.

Geplaatst door queezy

te druk aan de ogen?
geen geluid?

da kan natuurlijk aan de leeftijd liggen he, mensen met redelijk oude leeftijd kunnen soms hun gehoor verliezen en jah last aan de ogen krijgen :p :p :p
Grapke e ;)

Precies en ik ben al op leeftijd.:D

Geplaatst door queezy
Aja en weet er misschien ook iemand een methode zodat ze mijn sitepagina niet kunnen opslaan? zodat die helemaal beveiligd is,...
Je zou (o.a.) ook verder de vraag kunnen stellen : "Aja en weet er misschien ook iemand een methode zodat ze mijn sitepagina met behulp van de toetsen Alt-Print Scrn niet kunnen opslaan? zodat die helemaal beveiligd is,... ""

Dennis.

ps. met Alt-Print Scrn is alles wel te vangen.

Geplaatst door Guus abc
Overigens zijn al je afbeeldingen gewoon te kopiëren via de rechter muisknop.
Dat je dat toolbartje om het op te slaan hebt uitgeschakeld vind ik wel lekker rustig.
En een beetje rust is op jouw pagina's wel prettig.:)

Guus.

ja op sommige pagina's gaat de rechter muisknop wel, maar op de homepagina in elk geval niet

Geplaatst door DENNIS90

Je zou (o.a.) ook verder de vraag kunnen stellen : "Aja en weet er misschien ook iemand een methode zodat ze mijn sitepagina met behulp van de toetsen Alt-Print Scrn niet kunnen opslaan? zodat die helemaal beveiligd is,... ""

Dennis.

ps. met Alt-Print Scrn is alles wel te vangen.

ja ook al waar, zoals ik al zei er is alstijd wel een omwegje:D
had ik zelfs nog nie eens aan gedacht zelfs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan