Hoe kan ik servicepack 2 installeren vanuit sp1 zonder internet op diezelfde laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

beukwood

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Beste forumleden...

Ik zit al een week te kl*ten om mijn draadloze netwerk van mijn acer aspire 5520g te installeren zodat ik daarna eindelijk internet heb waarna mijn laptop dan eindelijk weer functioneert. Echter na een week alle mogelijke drivers geinstalleerd te hebben en nog steeds niet de goede gevonden te hebben hiervoor heb ik uit pure wanhoop voor 12 euro op de zwarte markt maar een sitecom wireless usb adapter gekocht om dan maar op die manier mijn internetverbinding tot stand te brengen! Echter heb ik hiervoor servicepack 2 nodig en servicepack 1 staat alleen maar geinstalleerd op deze windows xp home edition.

Heb een paar dagen geleden al geprobeerd servicepack 1a te installeren en het bestandje hiervoor van de website van microsoft afgehaald alleen die vraagt uiteindelijk ook om een internetverbinding waardoor servicepack 1a ook niet te installeren is! Neem aan dat servicepack 2 precies hetzelfde grapje uit gaat halen dus weet iemand een andere manier om wel servicepack 2 geinstalleerd te krijgen zonder gebruik van een internetverbinding op diezelfde laptop?

Ben ten einde raad...

Hoi,

Kan je deze niet op een usb stick zetten en hem dan zo installeren volgens mij wel.

Hoi,

De enige manier die ik dan voor je kan bedenken is zoals Modag al aan geeft XP SP2 Stand Alone te installeren.

Let wel op dat je de Stand Alone SP2 in dezelfde taal download als je eigen XP. (Volgens mij kan de Engelse standalone namelijk niet op een Nederlandse XP geïnstalleerd worden.)

Geef even een reactie terug ook als het wel gelukt is, hiermee help je weer andere gebruikers ;)

Groet,

Ash

Heb windows xp ook nog met andere cdtjes waarop al servicepack 2 of 3 geinstalleerd stond geprobeerd te installeren maar allemaal lopen ze vast of weer problemen! Ga nu morgen maar proberen windows 7 te installeren met de gedachte dat de drivers dan makkelijker te installeren zijn! XP heb ik opgegeven! Laat wel weten of het gelukt is met windows 7!

Nou vandaag het windows 7 ultimate cdtje in mijn laptopje geduwd... na een x of 5 pakte hij het cdtje (was bij alle andere cdtjes ook al) en windows 7 geinstalleerd! Windows 7 heeft uit zichzelf alles maar dan ook alles geinstalleerd wat er aan stuurprogramma's nodig was! Tijdens de installatie begon al hoopvol het lampje van mijn draadloze netwerkkaart te branden en met slechts alleen mijn wachtwoord invullen van mijn draadloze netwerk deed deze het ook! Mijn probleem is opgelost en mijn 2 weken van kl*ten om windows xp geinstalleerd te krijgen zijn dan ook voorbij!! Dit berichtje wordt nu dan dus ook vanuit mijn vers geinstalleerde laptop verstuurd! Applausje voor windows 7!! en dankjewel voor jullie hulp!

Beste Beukwood,

Fijn dat Windows 7 installeren bij jou de oplossing was.
Zorg er wel voor dat je windows 7 activeerd en update met SP1 zodat je straks niet weer helemaal opnieuw hoeft te beginnen.

Groet,

Ash

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan