Hoe kan ik van 2 plaatjes 1 maken? (zodat ze door elkaar te zien zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D Bedoel je 210 X 142 ...zo klein ??:)

P.S. En wat denk jij welke juiste maat je precies wil ? ( je zei ietsjes groter ? maar hoevel groter ? ) 400 x 267 of 500 X 333 of ? ..het maak me niet uit ...:D
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo klein, of bijvoorbeeld aan alle kanten een 1/2 centimeter groter. Bij die pixelafmetingen kan ik mij niks voorstellen:rolleyes::(

Het is de bedoeling dat deze boven aan elke pagina op mijn site verschijnen, met daarbij de teksten van onze kennel. Als het te groot is ben ik een halve pagina kwijt.
Intussen laat de Adobe download het ook afweten. De download duurt 2 uur, maar internet wordt hier nogal eens onderbroken.
 
Laatst bewerkt:
:D Oooke ...ongv. zo bedoel je ??
33486xy.png
 
Sorry, even geen verbinding. Dat wil jammer genoeg nogal eens voorkomen hier, en meestal als je ergens mee bezig bent.
Ja, zoiets royonix. Alleen is het TE mooi omdat de letters te mooi zijn en er teveel instaat. Alleen dat linkerkoppie zou mooi zijn. Ik maak hem dan iets kleiner dan blijft het toch duidelijk.
Inmiddels Adobe met veel horten en stoten gedownload, dus even zien of ik eruit kan komen.
 
:) Zal ik alleen maar met die donkere koppie maken ?? ....( tenminst.. als jij zoiets wil hebben ? ) ...letter niet goed ?? en...moeten ze die uit hoekjes weg ? :D
of iets anders bijzetten ?
-------------------
I.v.m. letters ...je kan zelf ook zoiets maken ...gewoon gebruik je fantsie enz... :D
KLIK -->>http://cooltext.com/
 
Laatst bewerkt:
Graag Royonix! Inmiddels zit ik met de proefversie van Adobe te knoeien, maar ik kan het gummetje nergens vinden. Of kan ik dit niet doen met de proefversie?
 
:( Uuch jej ..ik gebruik geen of niets van Adobe fotobewerking software's ( heeeel soms bij iemand anders dus .... maar bij mij al lang niets van Adobe meer ) ik heb mijn favoriete ''Corel Paintshop Photo pro. X3'' ( ben gek op versie X3 ! ! :D ) dan ''ArcSoft PhotoStudio 5'' dan ''Magic Photo Editor'' en veele andere nog ..
ik kan je geen ( helaas:( ) goede tip over Adobe PhotoShop of Element's geven .....:eek:
--------------------
P.S. Kan je me a.u.b. nu misschien vertellen welke formaat ( dimensie ? ) is geworden foto toen je verkleind hebt ??
en ..... dus je wil die foto zonder die in hoeken ?en alleen maar met die mooie donkere koppie ?? :D
 
Laatst bewerkt:
Toch weer 216x144. net als deze: abc4.png
Ik blijf hier ook maar van alles proberen. Kijken of ik nu Magix kan downloaden.
 
:( Beste Kanyarat ...maar mijn software zijn niet gratis ..zo Magic Photo Editor ( geen Magix ! ) ook :(
 
:( Aach neee Kanyarat hoezo ? kop op ! ik ga nu proberen voor je doen wat ik kan ( geloof ik dat zal ieder ander hier dat ook doen :D ! )
vertel dus...donkere koppie wil je er op, ... of liever die ligende hondje met pootjes navoren? en ook met dezelfde letters van mij ??:) en dimensie moet zijn toch 216 X 144 ...klopt ??
 
Laatst bewerkt:
Klopt helemaal dat donkere koppie. Als de letters goed te lezen zijn is het prima!
Ik zit nu met iets van Sumopaint te knoeien, maar dat schiet ook niet op:confused:
 
:) Hier is het .... en ALS maar iets niet goed is of als je wat bij hebben wil ...moet je dat vertellen :d:thumb: zal strakjes dan veranderen als je dat wil ( ? ) ...;):thumb:
best moeijlijk is met zoo kleine fotos werken ....:(
24xdphh.png
 
Niks meer aan doen Royonix! Ben al blij met zoveel hulp:) Ik zit zelf ook nog steeds te knoeien maar kan geen (gratis) programmaatje vinden dat ik snap. Bedankt:thumb::thumb:
 
:D GIMP is gratis en zeer uitgebreid ...maar die moet je veel leren ....
-----------
je bent honden liefhebber ..toch ??? dat is heel mooi ..:thumb: hoezo geef je niet link van je site ? ..... zal betje kijken, ben zelf dol op dieren ...:D
 
Laatst bewerkt:
:D Heb ik net gezien ......:thumb: en heb ik een berichtje voor jou op die site achterlaten ....:)

Plus hier wat EXTRA voor jou :D .......ALS je vind' wat .... van ?? :confused:
K9 (1).jpgK9 (2).jpg
i2pl3n.png


2zeflmu.png

x21bac.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan