Hoe kan ik van 7 terug naar vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jariitje

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Hallo ik heb mijn computer die eerst vista had naar 7 geüpdatet maar nu wil ik terug naar vista kan dat?

Welkom bij de Helpmij!

Ja, de Vista CD erin doen en er vervolgens mee booten.

Laatst bewerkt:
CD erin, pc daarna uizetten en weer aanzetten. Na korte tijd staat met witte letters op je scherm: 'druk op een '-willekeurige- toets om vanaf CD te starten'. Eenmaal dat gedaan 'boot' (=opstarten) je vanaf CD en wordt je de mogelijkheid geboden om te formatteren, te installeren, te repareren etc. etc.

Krijg je die melding NIET te zien, dan zal je eerst in het bios van de computer opstarten vanaf CD als eerste moeten zetten, maar of dat nodig is merken we wel als je 'boot' vanaf CD.
Of het ook handig is om Windows te installeren als je er niet een heel klein beetje verstand van hebt is weer een geheel andere discussie waarbinnen ik zou zeggen : "NIET doen!".

Laatst bewerkt:
hoi,

waarom wil je van windows 7 terug naar vista???:shocked::shocked:
Windows is beter dan vista dus.......:D

Hoi !

't Is mij ook onbegrijpelijk, maar het zal ongetwijfeld met aktivatie te maken hebben.....

Greetz,

Harry.

Begin een schone instalatie
Terug naar vista is dnek ik niet mogelijk

hoi,

waarom wil je van windows 7 terug naar vista???:shocked::shocked:
Windows 7 is beter dan vista dus.......:D
Met deze stelling ben ik het dus 101% oneens. Windows 7 zal ongetwijfeld voor érg veel mensen beter zijn dan Vista, maar mijn Vista (al weer 2 jaar en 2 maanden in bezit) loopt nooit vast, draait als een tierelier en levert nimmer BSOD's op. Waarom zou ik een Win7 versie willen aanschaffen? Geef mij één goede reden en ik noem je in mijn testament.
Maar, op mijn volgende pc komt ongetwijfeld óók 7, daar gaat het niet om.

Hoi !

De stelling: " Win 7 is wat Vista had moeten zijn" wordt door de meeste min of meer bekende Microsoft-watchers als waar aangenomen.

Ook ik heb nog steeds Vista 64-bits SP2 draaien in 'n multiboot-systeem, en echte problemen heb ik er nooit mee gehad.
Maar: altijd gedraaid op nieuwe/bijna nieuwe hardware met tenminste 4 Gig geheugen, en....wat draait daar niet op ?

Maar: als de TS Windows 7 heeft geinstalleerd ben ik wel benieuwd waarom hij nu terug wil naar Win 7.

En daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.....

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan